سایت سامانه ثبت اعتراض یارانه معیشتی در سال 1401 + آموزش ثبت اعتراض

سایت سامانه ثبت اعتراض یارانه معیشتی در سال 1401 + آموزش ثبت اعتراض

لینک سایت ثبت اعتراض یارانه معیشتی در سال 1401 + آموزش ثبت اعتراض به یارانه معیشتی و دهک بندی امروز 24 اردیبهشت 1401 همراه جزئیات کامل را در این صفحه ببینید

سایت سامانه ثبت اعتراض یارانه معیشتی در سال 1401 + آموزش ثبت اعتراض

سایت سامانه ثبت اعتراض یارانه معیشتی

از زمان واریز یارانه های 300 و 400 هزار تومانی برخی از مردم به این مسئله معترض بوده و معتقدند برای آنها یارانه واریز نشده است.

این افراد به شدت به وضعیت موجود و طرحی که دولت سیزدهم پیاده سازی کرده است معترض هستند.

افرادی که میخواهند به به سایت اعتراض یارانه معیشتی بروند بر روی لینک زیر بزنند.

hemayat.mcls.gov.ir

در زیر برخی از اعتراضات مردم را مشاهده میکنید:

برخی از اعتراضات مردم به یارانه معیشتی

باسلام من یک زن سرپرست خانواده از طرف سازمان هدفمندی یارانه مطرح شده و شوهر من یک کارگر ساده می‌باشد و یک فرزند مدرسه ای و همچنین اجاره خانه های بسیار زیاد، در این شرایط یارانه معیشتی ماه رمضان برای ما واریز نکرده اند.
حالا بسیاری از آشناهای ما که وضع مالی بسیار خوبی دارند معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی گرفته اند، اما برای ما معیشتی ٣٠٠هزهری پرداخت شده!

سلام. من درفضای سبز مشغول به کار می باشم و همواره یارانه بگیر هستم، اما حالا یارانه کمک معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی به من نداده‌اند برای چه؟

✅ همچنین ببینید نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی 

سلام این چه عدالتی است که دو بازنشسته با حقوق کم و با داشتن سه فرزند در بخت که دو تا از آن ها بیکار هستند یکی سرباز و دیگری محصل می باشد و هر سه نانخور ما می باشند تنها به دلیل اینکه با قسط و وام پس انداز ی برای ازدواج فرزند ها در بانک داریم که آبروی ما حفظ بشود و دست مان را مقابل فردی دراز نباشد، ما را در دهک دهم قرار داده اند و یارانه ما را قطع نموده اند یعنی ما را در ردیف تاجرها ، کارخانه‌دار ها، پاساژ دارها سلبریت ها و…. جای داده‌اند؟ چطور حساب بانکی مختصر را می بینید، اما قسط های وام را نمی بینید؟

سلام. قرار شده است که یارانه حمایتی حذف ارز برای سه دهک اول ۴۰۰ هزار و بقیه ۳۰۰ هزار تومان پرداخت بشود.
من با خانواده سه نفره اکنون در رابطه با پیام‌هایی که ارسال نموده که مبلغ ٨۶۵٠٠٠ هزار تومان تا شب به حسابمان پرداخت می‌شود .
شما به ما بگویید که با کدام یک از مبلغ اعلامی همخوانی دارد حتی اگر از دهک های بالاتر از سه بودم.
از شما درخواست می کنیم که پیگیری کنید.

هم زمان با تغییر اندازه یارانه نقدی، یارانه تقریباً ١٠ درصد از کسانی که تا ماه گذشته برای آنها یارانه نقدی واریز می‌شده، قطع شده است.
این خواهش را داریم که نسبت به بررسی آن و عرضه راهکار اقدام نمایید.

این چه طور عدالتی می باشد یارانه هست کالابرگ به چه درد ما میخورد من یارانه ام را برای ضمانت گذاشتم مردم پول می خواهند نه کالا برگ من عضو کمیته امداد از کجا بیاورم برای فرزندانم لباس بخرم یا لوازم خانگی بخرم برای خانه ام با کالا برگ بگیرم.
خواهش می کنم که به گوش مسئولین برسانید. با تشکر بسیار.

من یک خانم خانه دار می‌باشم یک خانواده ۴ نفره می باشیم چند سال می باشد که یارانه من قطع شده است سایت حمایت هم مراجعه نمودم، اما نام من آنجا نمی باشد و تنها همسر من و فرزندانم جز لیست می باشند ما یارانه معیشتی نیز نداریم و وضع مالیمان مناسب نمی باشد چند باری به بانک و پلیس +۱۰ و فرمانداری که بیان نمودند رفته ام یارانه من درست نشد در سایت هم گزینه ای نمی باشد که بشود اصلاح نمود.

با سلام، از شما خبرنگارهای محترم تقاضا دارم که یک سوال عمومی از مردم انجام بدهید که آیا هموطنان ما مایل به واریز پول یارانه می باشند یا کالای معیشتی الکترونیک که دولت قرار می باشد در آینده نزدیک به مردم بدهد.
شوهر من بازنشسته می باشد با پنج تا فرزند مدرسه ای.
خدا شاهد می باشد اگر مرغ و هر وسیله‌ی دیگر که دولت می‌خواهد به مردم کمک کند در شهر ما سیستان «زابل» بی کیفیت ترین چیز به دست ما رسیده است.

من و همسرم سال ۹۲ ازدواج نموده ایم و همان موقع اقدام به جدا نمودن یارانه از خانواده هایمان نمودیم، اما تا یک خانواده تازه متشکل بدهیم نام نویسی تازه یارانه شروع شد و ما جا ماندیم.
می‌گویند امکان نام نویسی وجود دارد سامانه نام نویسی دارد، اما تو سامانه شماره حساب باید وارد نمایید که وارد مرحله های بعدی بشویم.
ما شماره حساب ثبت شده برای سرپرست خانواده که نداریم.

۱۰ ساله که همسر من انصراف نداده، اما حساب یارانه نیز ندارد تنها به دلیل جدا شدن از حساب یارانه خانواده جزء انصرافی ها رفته است.
اکنون سه بچه داریم.
به نظر من به دلیل انصرافی، ما تا آخر عمر باید بمیریم چرا هیچ‌کس پاسخگو نمی باشد؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *