سامانه یاران رئیسی (اموزش ثبت نام و معرفی افراد به یاران رئیسی)

سایت سامانه یاران رئیسی (اموزش ثبت نام و معرفی افراد به یاران رئیسی)

سامانه یاران رئیسی (اموزش ثبت نام و معرفی افراد به یاران رئیسی) را به همراه جزئیات در این صفحه ببینید

سامانه یاران رئیسی

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران در اقدامی جالب سامانه  ای به نام یاران رئیسی را راه اندازی کرده و از عموم مردم خواسته است که در این سامانه ثبت نام کرده و اگر کسی را می شناسند که شایسته حضور در کابینه او است معرفی کنند آقای ابراهیم رئیسی اعلام کرده که از مردم کشورمان می خواهم که اگر نخبه‌ ای یا گروهی یا شخصی را می‌شناسند که می‌توانند در امور کشور فعالیت داشته باشد و مثمرثمر واقع شود معرفی کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد گفتنی است که همه افراد می‌توانند در این سامانه ثبت نام کرده و افرادی را که شایسته می‌دانم معرفی کنند

برای ورود به سامانه یاران رپیس اینجا را لمس کنید

سامانه یاران رئیسی (اموزش ثبت نام و معرفی افراد به یاران رئیسی)

افراد برای ورود به سامانه «یاران رئیسی» باید نام، نام خانوادگی، شماره همراه، استان و شهر محل سکونت، شماره ملی را وارد کنند. سپس پیامکی برای ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات فردی، برای آنها ارسال می گردد.

همچنین ببینید وعده های ابراهیم رئیسی در انتخاب ریاست جمهوری 1400

سخنان دکتر ابراهیم رئیسی در معرفی سامانه یاران رئیسی

با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر “کارآمدی”، ” فسادستیزی”، ” روحیه انقلابی” و “مردمی بودن” انتخاب خواهند شد.

ازآنجا که عمیقا بر این باورم “هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود”، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *