فیلم کامل سخنرانی رائفی پور شرح دعای ندبه

فیلم کامل سخنرانی علی اکبر رائفی پور شرح دعای ندبه که در نوع خود میتواند جالب باشد دیدگاه آقای علی اکبر رائفی پور درباره شرح دعای ندبه را در ادامه بینید.

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور شرح دعای ندبه

رائفی پور یکی از چهره های معروف در زمینه فرهنگی و اجتماعی بوده که سخنرانی های او همیشه مورد توجه قرار گرفته است و در دانشگاه ها و جشنواره ها و سمینار های مختلف سخنرانی می کند و به عنوان یک فیلسوف در بین علاقه مندان به فلسفه طرفداران خاص خود را دارد.

فیلم کامل سخنرانی علی اکبر رائفی پور شرح دعای ندبه

هرچند که بعضی وقت ها به دلیل اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و ورزشی سایر زمینه‌های مختلف انتقاداتی را به همراه داشته است سعی می‌کند که در زمینه دینی نیز صحبت کند و به تفسیر آیه های مختلف پردازد آقای رائفی پور جنجال هایی با برخی از ورزشکاران داشته است و اظهار نظراتش درباره مهدی مهدوی کیا و کریم باقری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

رائفی پور در انشگاه های مختلف به عنوان استاد دانشگاه حضور پیدا می‌کند و سخنرانی‌هایی را انجام داده که مخاطبان فراوانی دارد.

همچنین ببینید:

وی سعی میکند سخنرانی هایش را به گونه‌ای مطرح کند که اقشار مختلف جامعه آن را بپذیرند به خصوص نسل جوان که شاید تضاد فکری زیادی با دهه‌های گذشته داشته باشند.

آقای رائفی در چند سال اخیر در فضای مجازی نیز به شدت جنجال ساز شده بود مخالفان و موافقان خاص خود را دارد.

برخی‌ها معتقد هستند که درباره مسائلی سخنرانی می کند که تخصص آن را ندارد اما به هر حال طرفدارانش خط فکری او را پذیرفتند و به شدت از او حمایت می کنند او در سخنرانی جدید به شرح دعای ندبه پرداخته است معتقد است که این دعا می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که سخنرانی ایشان را در این صفحه تماشا کنید و نظرات خود را درباره آن درج نمایید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *