ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور دعوای منافق بودن رامبد +واکنشها

ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور دعوای منافق بودن رامبد +واکنشها

ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور دعوای عجیب و منافق بودن رامبد جوان از دید رایفی پور همراه با استوری های توهین و تهدید و واکنش های هنرمندان را در این صفحه بینید.

ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور دعوای منافق بودن رامبد +واکنشها

ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور

ماجرا از انجا شروع شد که رائفی پور برخی از هنرمندان را ریاکار خطاب کرد و برای انها از اطلاح ریاکار استفاده نمود همین باعث شد که رامبد جوان به او واکنش نشان بدهد و وی را تهدید به ادب کردن کند.

رائفی پور هم در استوری با کنایه به رامبد نوشت پدرم ۸ سال در جبهه بوده و به من گفت برای ایران گفتن باید جان داد و نمیتوان باز بیت المال میلیاردها پول دریافت کنی اما از طرفی بچه ات را کانادا به دنیا بیاوری و کافر باش اما منافق نباش.

این صحبت های رائفی بود به شدت واکنش هنرمندان را در پی داشت و به او واکنش نشان دادند حمایت هنرمندان از رامبد جوان و حمله به رائفی پور سب شده جو علیه این سخنران پیش برود و اینکه او رامبد را منافق خطاب کرده باید بینیم رامبد از او شکایت خواهد کرد یا خیر.

ماجرای کامل رامبد جوان و رائفی پور دعوای منافق بودن رامبد +واکنشها

رائفی پور همیشه با اظهارنظرهای جنجالی مورد توجه کاربران شبکه ای اجتماعی قرار گرفته است.

علی اکبر متولد 1363  می باشد ولی در شناسنامه تاریخ تولد 1364 ذکر شده است.بزرگ شده محله  زینبیه تهران پارس در بلوک 16 سمت ورزشگاه فاطمیه (سلام الله علیها ) است، پدرش سرهنگ بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی می باشد.اسمش از دایی شهیدش علی اکبر همایی گرفته شده است
بچه تیزهوش
می گوید دوران کودکی جز تیزهوشان بود و در آزمونی که 4 سالگی اش از وی گرفته شد گفتند اندازه یه بچه 10 ساله می فهمد که  نشان از نبوغ ذاتی او داشت.

رائفی پور با تشریح نشانه های مخفی در پول دلار مبنی بر اینکه 236 سال پیش طرح حمله به برج های دوقلو کشیده و برنامه ریزی شده بود سر زبان ها افتاداو بعدها در مورد تک چشم و اهرام ثلاثه مصر نیز سخنرانی هایی در مورد فراماسونری و نشانه سازی صهیونیزم بیان کرد که به نظر جالب می آمد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

10 نظر

  1. باهوشی رائفی اگر دلیلی بر حرفهای جنجالی و بدون استناد . همراه بابی اخلاقی و هوچیگری تلقی شود . بلی ایشان باهوش !!! هستند. من خودم جزو رزمندگان دفاع مقدس هستم . ولی خداوکیلی حرفهای ایشون رو نمی فهمم

  2. رامبد کی هست که بخواد کسی رو تربیت کنه. مثلا میخواد یاد بده چه جوری هنری ازدواج کنن، طلاق بگیرن و بچه شون رو خارج دنیا بیارن، ولخرجی کنن. بعد برای بچه های کار گریه کنن.

  3. حق با رائفیه

  4. هر دو بد نوشتند رائفی پور بدتر

  5. رائفی پور عشقه فقط همین

  6. خب رائفی پور دروغ که نگفته حالا رامبد جوانم باید یه جوابی میداده که کم نیاره

  7. این رافی پور مشکل داره
    میخواد خواص باشه ولی بیشتر بی ادبی میکنه

  8. حرف حق رو رائفی پور میگه خیلی خوب شفاف سازی میکنه ولی خب چون منتقدهس حرفاش خیلی راسته و میخواد بفهمونه 👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *