سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی در حمایت مهسا امینی +واکنش حمید رسایی

فیلم کامل سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی در هلند و لندن انگلیس

گزارش عجیب صدا وسیما از زن برهنه در خارج لندن و هلند و فیلم بدون سانسور سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی در حمایت از اعتراضات و مهسا امینی که با واکنش حمید رسایی همراه شد.

گزارش عجیب صدا وسیما از زن برهنه در خارج

اخبار ۲۰:۳۰ در نشان دادن اعتراضات اخیر در خارج از کشور به دنبال مرگ مهسا امینی از خطوط قرمز پیشین خود عبور کرده و تصاویر دختران و زنان لخت را بدون سانسور به نمایش گذاشت.

در این فیلم دیده می شود در میدان شهر برلین آلمان زنی برهنه شده و مورد تشویق قرار می گیرد ؛ خبرنگار اینترنشنال این اقدام را مطالبه زنان ایران می خواند.

همچنین در لندن زنی برهنه شده و می گوید ما صدای زنان ایران هستیم؛ در آمستردام هلند نیز زنی به نام نیلوفر فولادی در جمعیت برهنه شده که چندی پیش حجاب خود را در یکی از خیابان های انقلاب ایران از سر برداشته بود، حال نیز با شعار زن ، زندگی ، آزادی با ایرانی های مقیم هلند همراه شده است.

واکنش حمید رسایی به سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی

ویدیویی از سخنرانی یک زن برهنه که به زبان فارسی در حال حمایت از اعتراضات در ایران است در رسانه های خارجی منتشر شده که با واکنش جالب حمید رسایی نماینده سابق مجلس همراه شد.

سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی در حمایت مهسا امینی +واکنش حمید رسایی

حمید رسایی درباره این ویدیو نوشت: کمی فکر کنید این خانم هایی اندکی که در اعتراضات روسری از سر برداشته و میچرخانند دنبال چه هستند؟ این خانم ها خودشان هم سر در گم هستند که چه میخواهند اما برخی ایرانیهای عاشق برهنگی در آن ور آب به همه نشان داد که دنبال چه هستند یکی از آنها لخت شده و سخنرانی میکند و همه حرفش این است چرا در ایران اجازه نمیدهند که لخت شود امثال این زن آزادی را فقط در همین میبینند که لخت شوند ، لخت بگردند و هرشب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند.

بیچاره‌تر از این جماعت، کسانی هستند که مثل سربازان بی جیره و مواجب، در فضای مجازی با استوری گذاشتن و لایک کردن و … به این آینده سیاه ضریب می‌دهند، در حالی که شاید اعتقادی به این آینده نداشته باشند.

سخنرانی زن برهنه و لخت ایرانی در حمایت مهسا امینی +واکنش حمید رسایی
حمید رسایی در مرداد ماه سال 1347 در تهران متولد شد. او تحصیلات دبستان و متوسطه را در خیابان ایران در محله ی مذهبی تهران، پشت سر گذاشت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. شاید کارش غلط باشد اما ظلم ظالمان به ستوه آورده ومردم با هر وسیله ای که شده اعتراض دارند

  2. سیدکیوان هدایتی

    شرم و حیا این خانم کجا رفته

  3. توروخدا نسخه کاملشو بذارین

  4. محمد حسین موحدی

    انشاالله خداوند به حرمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ریشه بی عفتی را بخوشکاند و مسببین حتک حرمت به نوامیس وخون به ناحق ریخته شده همه شهدای اخیر را تقاص کند الهی امین یا رب المبین جانم فدای رهبرم کشورم نوامیس با عفتی محمد حسین موحدی از کرمان جانباز و رزمنده باافتخار

  5. که البته به جرم جاسوسی توسط پلیس هلند بازداشت شد
    و همه میدونن که جاسوسی رو برای یک حکومت انجام میدن نه برای اپوزسيون کشور دیگر یا مردم معترض کشوری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *