سرعت گیر بلوار پیامبر اعظم بیرجند یا تله برای کشتن مردم؟

فیلم / سرعت گیر بلوار پیامبر اعظم بیرجند که خودروها را چپ میکند

بلوار پیامبر اعظم بیرجند با سرعت گیرهای عجیب و غریبی که در آن ایجاد شده است باعث شده که روزانه اتفاقات تلخی برای شهروندان بیرجندی به وجود بیاید خودروها در این بلوار به خصوص در شب با آسیب‌های جدی مواجه می‌شوند و راننده‌ها اگر شانس بیاورند مجروح نشوند خودروی آنها دچار خسارات زیادی خواهد شد.

سرعت گیرهای عجیب بلوار پیامبر اعظم بیرجند

در ویدیویی زیر مشاهده میکنید که برخی افراد برای دیدن حادثه هایی که این سرعت گیرها ایجاد میکنند به بلوار پیامبر اعظم میروند! که در نوع خود بسیار عجیب است!!

در ویدیوهایی که در فضای مجازی منتشر شده حوادثی را نشان می‌دهد که علت اصلی آن سرعتگیرهای بلوار بوده که باعث شده راننده تعادل خود را نتواند حفظ کند و خسارت مالی روبرو شود.

فقط کافیست بلوار پیامبر اعظم بیرجند را در گوگل جستجو کنید تا با انواع حوادثی که این سرعتگیرها برای راننده‌ها به وجود آورده‌اند مواجه شوید.

سرعت گیر بلوار پیامبر اعظم بیرجند یا تله برای کشتن مردم؟

اینکه چرا اقدامی برای اصلاح سرعت گیرها نمی‌کنند در نوع خود بسیار عجیب است.

در اردیبهشت ۱۴۰۲ سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفته است که بلوار پیامبر اعظم یکی از حادثه خیزترین بلوارهای این شهر است و به زودی سرعت گیرهای بیشتری را ایجاد میکنیم.

گویا این سرعت گیرها دارای برآمدگی بیش از حد بوده و هیچ گونه علائم و چراغ هشداری روی آن نصب نشده است که در شب از دید راننده‌ها پنهان می‌ماند.

سرهنگ عباسی همچنین از توقیف سیستمی خودروی رانندگانی که تخلف سرعت غیر مجاز دارند خبر داد و گفت: طبق آن خودروی راننده‌ای که از سرعت مجاز بالاتر برود، تا ۳۰ کیلومتر بالاتر ۷۲ ساعت، تا ۵۰ کیلومتر بالاتر یک هفته و ۵۰ کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز تا ۲۰ روز توقیف می‌شود.

همچنین ببینید

ماجرای زیر گرفتن دانش آموزان مدرسه کوثر اندیشه شهریار توسط معلم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *