ماجرای زیر گرفتن دانش آموزان مدرسه کوثر اندیشه شهریار توسط معلم

ماجرای زیر گرفتن دانش آموزان مدرسه کوثر اندیشه شهریار توسط معلم

امروز حادثه دلخراشی در مدرسه دخترانه کوثر واقع در فاز ۱ یک اندیشه شهریار رخ داد و یک معلم در مراسم صبحگاهی با خودروی شاسی بلند جک به سمت دانش آموزان در صف صبحگاهی به سرعت حرکت کرده و آنها را زیر گرفت برخورد شدید خودرو با دانش آموزان مدرسه کوثر باعث شد که ۴ دانش آموز به شدت مصدوم و مجروح شوند و بیمارستان منتقل گردند.

ماجرای برخورد خودرو معلم به دانش آموزان مدرسه کوثر اندیشه شهریار

گفته می‌شود که این خانم معلم به جای اینکه پدال ترمز را فشار بدهد بر روی پدال گاز پا گذاشته و دانش‌آموزان را زیر گرفته است برخورد شدید خودروی خانم معلم با دانش‌آموزان مدرسه کوثر در فاز یک اندیشه شهریار باعث شد که چهار دانش آموز به شدت مجروح شوند و به بیمارستان منتقل گردند.

ماجرای زیر گرفتن دانش آموزان مدرسه کوثر اندیشه شهریار توسط معلم

جزئیات

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد علت این حادثه خطای سهوی معلم بوده که به با خودروی شخصی خود به علت ناتوانی در کنترل اتومبیل اتومات به مجروحیت و مصدومیت ۴ دانش آموز منجر شده است تعدادی از این دانش آموزان به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار و دو نفر دیگر به بیمارستان امام سجاد منتقل شدند در حال حاضر حال عمومی دانش آموزان مساعد بوده و خطر از آنها رفع شده است.

همچنین ببینید

پشت پرده درگیری زندان رامهرمز مشخص شد + عکس و جزئیات

ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. اخه توکه رانندگی حالیت نیست گوه میخوری پشت فرمون میشینی الاغ خانوم

  2. کورو‌ش کبير

    خانم ها رو چه به رانندگی؟؟؟؟ فرق گاز و ترمز رو نمیفهمن!!!!!

    • اتفاقا خانوما رانندگی میکنن که امثال تو هم از رو زمین برداشته بشه اسم کوروش هم حرمت داره نباید هر بی سر و پای بوته زاده اسمشو به کار ببره یاد بگیر جای کصشعر گفتن زن ستیزانه مادرتو از زیر همسایه ها جمع کنی کوروش صغیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *