ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد

ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد +عکس

ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد

یک مرد مشهدی در حالی که همسرش را به قتل رسانده بود جسد تکه تکه اش را درون چمدان گذاشته و به تهران آمد و به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در میدان عطار رفته و خود را معرفی کرد! این مرد بعد از ورود به دژبانی ستاد گفت که من همسرم را کشته ام و درون این چمدان گذاشتم!

بعد از اینکه مردی وارد دژبانی ستاد فرماندهی تهران امد به دژبانی و نگهبان گفت همسرم را کشته ام و در این چمدان گذاشته ام! نگهبانان ابتدا باور نکردند اما وقتی چمدان را باز کردند با نایلون های مشکی مواجه شدند که داخل آنها اعصای بدن انسان بود! این مرد سر و دست و بدن همسرش را تکه تکه کرده و داخل نایلون مشکی گذاشته بود! ماموران او را دستگیر کرده و به کلانتری 145 ونک تحویل دادند.

ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد

اعترافات هولناک این مرد

این مرد در اعترافاتش میگوید ما اهل خوزستان هستیم و با همسرم فامیل بودم و در مشهد زندگی میکردیم  و دارای 5 فرزند هستیم خودم کارمند آژانس هواپیمایی ام.

او میگوید که با همسرم خیلی اختلاف داشتیم که هر روز بیشتر میشد و به جر و بحث هایمان به نتیجه نمیرسید.

همچنین ببینید

فیلم تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو خرمدین + جزئیات

عکس جسد تکه تکه شده بابک خرمدین کارگردان را ببینید (18+)

ماجرای قتل آزیتا خواهر و داماد بابک خرمدین توسط پدرش

ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که همسرم به من خیانت کرد، به همین دلیل موضوع را از خودش پرسیدم که انکار کرد. بعد از اینکه ماجرا را فهمیدم بیشتر جستجو کردم و چند تا از فیلم‌های خیانتش را پیدا کردم اما او همچنان زیر بار نمی رفت. دست آخر سه شنبه هفته گذشته بچه را خانه مادرزنم گذاشتم و با همسرم در خانه‌مان که در مشهد است تنها شدیم. باز هم جرو بحثمان شد و آن موقع بود که با دستان خودم او را خفه کردم. بعد جسد را  در حمام خانه تکه تکه کردم. جسد را ۱۱ تکه کردم و در نایلون مشکی گذاشتم و روده‌ها و بخشی از جسد را که دردسر بیشتری داشت در سطل زباله سطح شهر مشهد انداختم.

ماجرای مرد مشهدی که جسد همسرش را در چمدان به تهران آورد

این متهم ادامه داد: بعد از آن چون بیشتر فامیل‌ها و خانواده خودم در کرج بودند با چمدانی که جسد تکه تکه شده را در آن جاسازی کرد بودم به سمت کرج رفتم. برای این کار از یکی از سرویس‌های اینترنتی ماشین گرفتم، اما با راننده اینترنتی به سمت تهران آمدم و از راننده خواستم که مرا به  اداره پلیس برساند. نمی‌دانم چرا راننده اشتباهی مرا برد جلوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در میدان عطار پیاده کرد. من می‌خواستم خودم را معرفی کنم و به هرحال آنجا هم ماموران پلیس بودند و برایشان اعتراف  کردم و جسد را نشانشان دادم.

این متهم در مورد اینکه چرا خود را در مشهد به پلیس معرفی نکرد، گفت: چون می‌ترسیدم در مشهد ماجرا لو برود، جسد را تکه تکه کرده‌ام. برای همین آن را به تهران آوردم و تسلیم شدم، الان هم پشیمانم که جسد را تکه تکه کرده‌ام .

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *