سرنا امینی لباس عید قسطی خرید +کلیپ کامل و پشت صحنه

سرنا امینی لباس عید قسطی خرید +کلیپ کامل و پشت صحنه

سرنا امینی لباس عید قسطی خرید +کلیپ کامل و پشت صحنه

سرنا امینی بلاگر و سازنده کلیپ های طنز کلیپ جدیدی را از خرید لباس قسطی منتشر کرد که مورد توجه هواداران و مخاطبانش قرار گرفته است.

سرنا امینی که با ساخت کلیپ با موضوع طنز به چالش های اجتماعی میپردازد حالا به سراغ تورم و گرانی رفته است که بدون شک یکی از بهترین کلیپ های او میباشد.

کلیپ سرنا امینی لباس عید قسطی خرید

سرنا امینی با ساخت کلیپ های طنز در اینستاگرام به شهرت رسید و بعد از فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری ها گمان کردند که دیگر او به فعالیت خود ادامه ندهد اما با ساخت کلیپ جدید درباهر لباس عید قسطی نشان داد تصمیمی به خداحافظی ندارد.

سرنا امینی کیست

سرنا امینی يكی از افراد معروف و مشهور در اينستاگرام و یوتیوب است. سرنا امینی در زمينه توليد محتوای طنز فعاليت مي‌كند. در ادامه با ايشان بيشتر آشنا مي‌شويم.

متولد 28 دی 1372 و در شهر مقدس مشهد متولد شده است.

تحصيلات ايشان لیسانس بازیگری است و به دلايلی يك پيج اينستاگرامی تاسيس كرد و در ابتدا عكس های شخصی خود را منتشر ميكرد. و سپس وارد دنيای طنز و واينری شد و در اين حوزه موفقيت كسب كرده است.

از نظر زندگی خصوصی پدرش شاغل و مادرش خانه دار است ايشان دارای همسر و فرزند است كه در بعضی از ویدیوهایش همسرش حضور دارد.

سرنا امینی این گونه می گوید :” همه کارهای کلیپ هایم را خوددم انجام میدهم و به راحتی می توانم بگویم که صفر تاصد ویدیو هایم را به تنهایی انجام می دهم البته در برخی کلیپ هایم نقش هایی را به پسرانی داده ام که همکارانم هستند.”

سرنا تا پایان بهمن 99 تعداد فالورهایش را از یک میلیون به دو میلیون ارتقا داد . هر چند که بسیاری بر این گمانند که مخاطبانش فیک هستند ، اما با وجود فراگیر شدن ویدئوها و کلیپ های طنز سرنا امینی می توان به جرات گفت که مخاطبانش واقعی هستند و واقعا کارهای او را دنبال می بیوگرافی سرنا امینی محبوب ترین دختر اینستاگرامی در ایران + عکس ها

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *