دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۴ بیست و چهارم 24 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۳ بیست و سوم 23 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و سوم ۲۳ از تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین همراه داستان و زمان پخش و دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

سریال آتش سرد از سریالهای پربیننده تلویزیونی بوده که امشب قسمت 23 آن از شبکه دوم سیما بر روی انتن رفت سریالی که 8 قسمت دیگر خواهد داشت و قسمت های پایانی خود را سپری میکند.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۳ بیست و سوم 23 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۳

سریال برای جذابیت بیشتر داستانش مدام شخصیت‌هایش را در معرض امتحان و انتخاب میان حق و باطل قرار می‌دهد، از این رو شخصیت‌هایش نه سفید مطلق هستند و نه کاملا سیاه و اینگونه برای مخاطب باورپذیر می‌شوند، از یکسو شخصیت‌های مثبتی چون محسن و پسرانش هم مرتکب اشتباه می‌شوند و از سوی دیگر سعید و پویا هم شخصیت‌هایی خاکستری اند، حتی بابک کریمی هم مدام در چالش میان باور کردن حرف های اطرافیانش و انتخاب حرف راست گرفتار است.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۳

سریال«آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از نهم مهر روی آنتن شبکه دوسیما رفت. این سریال ملودرام اجتماعی که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود، در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و …» حالا که بیش از ۲۰ قسمت از شروع این سریال گذشته، از رضا ابوفاضلی، علی مهام، جعفر دهقان، مهسا کرامتی و شیوا خسرومهر دعوت کردیم تا فردا( چهارشنبه ۴ آبان) در کافه خبر خبرآنلاین حاضر شوند. از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم سوالات خود درباره سریال و از این عوامل را با ما در میان بگذارید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *