دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۹ | قسمت بیست و نهم 29

قسمت 29 سریال بی همگان را در این صفحه ببینید

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت بیست و نهم [ اینترنت رایگان ] قسمت ۲۹ سریال بی همگان قسمت 29 امشب چهارشنبه 11 آبان 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۹ | قسمت بیست و نهم 29

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۹

سریال بی همگان سریال جذاب تلویزیونی بوده که قسمت‌های پایانی خود را طی می کنید حضور بازیگران شناخته شده در این سریال از نقاط عطف آن به شمار می آید انتقادات زیادی به این سریال برای شباهت بیش از حد با سریال قبلی آقای کارگردان یعنی افرا زده شده است و برخی از مخاطبان این مجموعه انتقاداتی به عوامل سازنده این سریال دارند .

سریال بی همگان که شباهت زیادی به سریال افرا دارد کمی نسبت به داستان این سریال خرده گرفته می شود چرا که باورپذیری کاراکترهای سریال افرا در سریال بی همگان کمی سخت به نظر می رسد .

به هر حال با توجه به کمبود برنامه و سریال در صدا و سیما پخش سریال بی همگان به عنوان یک سریال جدید می تواند مخاطبان آن را راضی نگه دارد صدا و سیما این روزها در حال پخش سریال ها و برنامه های تکراری است که نشان دهنده کمبود برنامه و یا عدم همکاری کارگردان ها و تهیه‌کننده های کشورمان با صدا و سیما دارد.

مجموعه تلویزیونی بی همگان یکی زا سریال های در حال پخش تلویزیون می باشد که هنرپیشگان مطرح و کمتر مطرحی در آن ایفای نقش می کنند. در مورد یکی از بازیگران این سریال به نام زهره فکور صبور می توان گفت که به علت نامشخصی درگذشت و در نتیجه برای پیشبرد و ادامه ی سریال کمند امیرسلیمانی به جای او نقش مهشید را بازی می کند. در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان خواهیم پرداخت.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا