دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم ۱۸ (کامل) قسمت 18 سریال بیگناه

دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم ۱۸ (کامل) قسمت 18 سریال بیگناه همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه مشاهده نمایید.

دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم ۱۸

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 18
دانلود : دانلود قسمت 18 با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم ۱۸ (کامل) قسمت 18 سریال بیگناه

سریال بی گناه موفق شده در شبکه نمایش خانگی مورد استقبال قرار بگیرد سریالی که اولین تجربه آقای مهران احمدی در زمینه سریال سازی بوده و مصطفی کیایی کارگردان و نویسنده سرشناس با او همکاری کرده است.

مصطفی کیایی در این سریال به عنوان تهیه کننده آقای مهران احمدی را همراهی می کند.

حضور چهره‌های شناخته شده همچون محسن کیایی و مسعود رایگان و شبنم مقدمی و ویشکا آسایش به جذابیت این سریال افزوده است.

داستان سریال

داستان سریال بی گناه درباره یک اتفاق قدیمی بوده که ۲۵ سال از آن میگذرد بهمن مردانی با بازی محسن کیایی به عنوان بازیگر نقش اول به دلیل یک اتفاق ۲۵ سال پیش به خارج رفته است و حالا تصمیم به بازگشت به ایران گرفته است اتفاقات جالب و عجیبی را تجربه می‌کند این سریال قرار است در دو فصل تولید شود که فصل اول آن همچنان در حال تولید و پخش میباشد تیتراژ سریال آقای علیرضا قربانی خوانده و یکی از آهنگ های پرطرفدار او به شمار می آید.

روزنامهٔ هفت صبح طی گزارشی همزمان با پخش اولین قسمت به بررسی آن پرداخت. از نظر این روزنامه بازی بازیگران بی‌گناه در اولین قسمت «خوب و باورپذیر» بود و سهم قابل‌توجهی از معرفی شخصیت‌های «مرموز» داستان به دو شخصیت مجموعه با بازی رایگان و کیایی تعلق داشت. طبق گزارش هفت صبح، در کمتر از نه ساعت از پخش نخستین قسمت بی‌گناه، نه هزار کاربر تماشاگر مجموعه بودند و نود درصد از آنان این قسمت را پسندیده‌اند اما مخاطبانی هم بودند که متوجه برخی از قسمت‌های داستان نشدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *