دانلود سریال خوشنام قسمت ۳ (تکرار قسمت سوم )

سریال خوشنام قسمت ۱۳ سیزدهم (پخش آنلاین رایگان)

پخش انلاین و دانلود سریال خوشنام قسمت ۱۳ سیزدهم (قسمت 13 سریال خوشنام) با پخش انلاین تکرار قسمت 13 خوشنام امشب را در این صفحه ببینید.

سریال خوشنام قسمت ۱۳ سیزدهم (پخش آنلاین رایگان)

سریال خوشنام قسمت ۱۳ سیزدهم

سریال خوشنام یکی از سریال های جذاب و طنز تلویزیونی بوده که در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه اول رفت و مورد استفاده قرار گرفته است این سریال بازیگران کمدی زیادی در خود دارد که مهمترین آنها حمید‌لولایی و شهره لرستانی و هومن حاج عبدالهی بوده که بدون شک حضور آنها توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد.

نویسندگی این سریال را محسن کیایی و کارگردانی آن را علیرضا نجف زاده برعهده داشته است بازیگر نقش اول این سریال آقای هومن حاجی عبداللهی در نقش شهرام بوده که پدر و مادر او حمیدلولایی و شهره لرستانی هستند این سریال را میتوان تنها سریال طنز ماه رمضان ۱۴۰۱ عنوان کرد که موفق شده به تنهایی به عنوان یک سریال کمدی بر روی آنتن سیما پخش شود در این صفحه به قسمت سیزدهم سریال خواهیم پرداخت و آن را به صورت رایگان برای تماشا درج کرده ایم.

احمد زالی تهیه کننده این سریال درباره آخرین خبرهای تولید خوشنام اظهار کرد: «مشغول ضبط سکانس‌های باقی مانده هر قسمت برای جمع بندی اپیزودها هستیم. در خیابانی حوالی تالار وحدت و در یک رستوران از مرشد اکبر با بازی «داود حیدری» رونمایی خواهیم کرد و پس از ضبط چند سکانس باقی مانده از هر قسمت دوباره راهی باشگاه سوارکاری خواهیم شد.»

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *