پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۷ هفدهم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۷ هفدهم

بازپخش آنلاین از تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۷ هفدهم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ پخش قسمت 17 سریال خوشنام و دانلود همه قسمت های سریال خوشنام را در این صفحه ببینید.

پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۷ هفدهم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

سریال خوشنام قسمت ۱۷

مجموعه خوشنام یکی از تازه‌ترین مجموعه های تلویزیونی می باشد، که برای روزهای ماه رمضان بخش شده است ومیتوان گفت که با استقبال بسیاری مواجه شده است.

قصه طنزآمیز مجموعه خوشنام با ایفای خوب حمید لولایی و شهره لرستانی موفق شده میزان رضایت‌مندی بسیار بالایی را کسب کند.

چند سالی می‌باشد، که آقای حمید لولایی در مجموعه های رمضانی حاضر نبوده و با کنار رفتن رضا عطاران از تلویزیون آقای حمید لولایی در مجموعه های تلویزیونی هم بسیار حضور کمرنگی داشته است،

 

ولی این چهره با مجموعه خوشنام دوباره به تلویزیون بازگشته است ودر کنار بازیگران باسابقه ای از جمله:
شهره لرستانی، هومن حاجی عبداللهی ایفای بسیار خوبی را از خود نشان داده است، که مورد استقبال مخاطبین جای گرفته است.

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

از شما علاقه مندان درخواست می‌کنیم اگر قسمت های قبلی مجموعه خوشنام را موفق نشدید، مشاهده کنید در این صفحه این مجموعه را نگاه کنید و از آن لذت ببرید.

لازم به ذکر می باشد، که برای مشاهده قسمت های قبلی این سریال تلویزیونی بر روی لینک زیر کلیک نمایید و قسمت‌های پیشین آن را نگاه کنید.

مجموعه خوشنام فقط مجموعه طنز آمیزی می باشد، که صدا و سیما برای روزهای ماه مبارک رمضان سال ١۴٠١ تدارک دیده و تا حالا این سریال موفق شده به تنهایی لحظه های شادی را برای مردم به وجود آورد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *