دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 11 یازدهم سریال خونسر قسمت ۱۱

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 11 یازدهم سریال خونسرد قسمت ۱۱

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 11 یازدهم با کیفیت اصلی قسمت ۱۱ سریال خونسرد همراه داستان سریال را در این صفحه بخوانید.

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 11 یازدهم سریال خونسر قسمت ۱۱

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت دهم

غلب مخاطبان سینمای ایران امیرحسین ترابی، کارگردان «خون سرد»، را با فیلم «هزارتو» می‌شناسند؛ اثری که با وجود مایه‌های ملودرام و خانوادگی، بر یک ماجرای معمایی (دزدیده شدن بچه) استوار بود. «خون سرد» هم که اولین سریال شبکه خانگی ترابی است، با بهره گیری از ساختار جنایی و معمایی ساخته شده است و تلاش می‌کند ماجراهایش را براساس ارتباط پیچیده و نزدیک قاتل و پلیس روایت کند.

«خون سرد» می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خودش جلب کند، زیرا از لحاظ ژانری، نمونه مشابهی در شبکه نمایش خانگی ایران نداشته است و از این منظر سریالی نوآورانه به شمار می‌رود. دو مؤلفه معمایی (در اداره پلیس، پزشکی قانونی و صحنه‌های جرم) و همچنین نمایش بی رحمی و خشونت کنترل شده (در خلوتگاه شخصیت اصلی) می‌توانند مخاطبان را به تماشای تا انتهای این مجموعه ترغیب کنند.

سریال خون سرد قسمت 11 

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 11 یازدهم سریال خونسر قسمت ۱۱

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی جنایی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد به ایفای نقش میپردازند.

بازیگران سریال خون سرد:

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، باحضور: لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، باهنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری گروه بازیگران «خون سرد» را تشکیل داده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *