دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 14 چهاردهم سریال خونسرد قسمت ۱۴

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 14 چهاردهم سریال خونسرد قسمت ۱۴

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت 14 چهاردهم سریال خونسرد قسمت ۱۴

دانلود کامل قسمت 14 سریال خون سرد چهاردهم سریال خونسرد قسمت ۱۴ همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت چهاردهم

معرفی سریال

در میان چند سریالی که آخر هفته‌ها در شبکه خانگی منتشر می‌شوند «خون سرد» فضایی متفاوت و تازه دارد که مشابهش را قبلا در این رسانه و حتی در تلویزیون ندیده ایم. این سریال به نوعی نسخه ایرانی مجموعه محبوب «دکستر» محسوب می‌شود؛ اثری درباره یک قاتل سریالی خیرخواه و تک رو، با بهره گیری پررنگ از خون که طبیعتا تماشای آن به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود. «خون سرد» از لحاظ خصلت‌های معمایی و جنایی اثری قابل تماشاست، هرچند که به وضوح در قسمت‌های اخیر افت کرده است و به نوعی می‌توان گفت که دست کسری برای تماشاگرانش رو شده است.

خون سرد مجموعه ای پلیسی با موضوع قاچاق دختران می باشد که در طی روند داستان، با تحقیقات یک سرگرد پلیس با نام امیر علی طلوعی بر روی جزئیات جنایات این پرونده رو به رو می شویم. در ادامه بررسی و تحلیل سریال خون سرد، باید به این نکنه بپردازیم که داستان، این نکته را به مخاطب القا می کند که با یک سریال پر جزئیات و مبهم رو به رو می باشیم. برای کشف معماهای ذهنی خود، باید تا قسمت های بعدی سریال، این مجموعه را دنبال کند. مطالب زیادی با عنوان نقد سریال خون سرد، منتشر شده است، که برای تایید و یا رد آنها باید تا پایان سریال صبر کرد.

به هرحال «خون‌سرد» به عنوان اولین تجربه امیرحسین ترابی در مسیر سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی، مانند همه آثار ساخته شده در این رسانه، نقاط ضعف و قوتی دارد. اینکه توانسته با دو قسمت، موجی از نظرات مثبت و منفی را در میان مخاطبان به راه بیاندازد و رسانه‌های مختلف درباره آن نقد و تحلیل نوشته‌اند، خود نشان از جریان‌ساز بودن و دیده شدن این سریال دارد. از طرفی، تا حد زیادی خط اصلی داستانی این مجموعه در همین دو قسمت برای مخاطب رو شده و می‌توان در همین ابتدای پخش، از جنبه‌های مختلف آن را بررسی کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *