دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت سیزدهم ۱۳ کامل | قسمت 13

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت سیزدهم ۱۳ کامل | قسمت 13

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت سیزدهم ۱۳ کامل | قسمت 13

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ دوازدهم قسمت سیزدهم 13 کامل | قسمت ۱۳ کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید.

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت دوازدهم

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : سیزدهم – 13
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 13 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال روزی روزگاری مریخ، هفتمین اثر پیمان قاسم‌خانی است سام و ویشکا و ژوله هم تا این‌جا توانسته‌اند کمک زیادی به طنز این سریال کنند. البته شاید بتوانند در آینده‌ی سریال همین ریتم را حفظ کنند.

پیمان قاسم خانی یکی از نویسندگان اهل ایرانی، فعالیت خود را از اثر «من زمین را دوست دارم» شروع نمود که خیلی اتفاقی شبیه به مجموعه مسافران و مجموعه تازه ایشان مجموعه روزی روزگاری مریخ را دارد.
ولی موفقیت ایشان در دهه ۸۰ رقم خورد.
قاسم خانی با نویسندگی فیلم مارمولک، فیلم مگس و فیلم سن پترزبورگ خود را در سینما نشان داد، به همان صورت که خود را در همان سال های دهه ۸۰ در تلویزیون اثبات نمود.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت سیزدهم ۱۳ کامل | قسمت 13

آقای قاسم خانی فعالیت خود را در زمینه نویسندگی در صدا و سیما را از دهه هفتاد شروع نمود.
ایشان یکی از نویسنده‌های مجموعه خانه ما ساخته بیژن بیرنگ می باشد و در سال‌های بعد از آن نیز به عنوان یکی از اعضای تیم نویسنده های دیگر مجموعه‌های طنز آمیز آن ایام حاضر شد.
ولی نقطه عطف موقعیت ایشان مجموعه پاورچین به شمار می‌آید.
این مجموعه ساخته مهران مدیری که برای اولین بار یک فرصت به آقای قاسم خانی داده شد تا سرپرست تیم نویسنده ها را عهده‌دار شود.

شوخی‌های سریال جدید قاسم‌خانی نه‌تنها چندان ملموس و خنده‌دار نیستند بلکه به شدت کلیشه‌ای و فاقد خلاقیت (اندکی هم کپی‌کاری توییتری) هم به نظر می‌رسند. نویسنده آن‌قدر تحت تاثیر فضای سریال‌های سیتکام بوده که فراموش کرده دیالوگ‌های یک سریال کمدی در نهایت باید با یکدیگر در ارتباط باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *