بیوگراف بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ +تصاویر پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش +عکس و اسامی

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش عبارتند از:

  • سیروس گرجستانی در نقش نصرت عشقی
  • مرجانه گلچین در نقش انسیه عشقی
  • عباس جمشیدی فر در نقش محمود عشقی
  • جواد عزتی در نقش مسعود عشقی
  • اشکان اشتیاق در نقش منصور عشقی
  • مریم معصومی در نقش منصوره عشقی
  • داریوش سلیمی در نقش عباس شیپورچی
  • سیاوش مفیدی در نقش فرشاد زمانی
  • فرشاد حسین موحد در نقش ابراهیم والی
  • گیتی معینی در نقش نزهت (جولی)
  • ماهان عبدی در نقش جعفر
  • متین ستوده در نقش نگین سلیمی
  • سیروس میمنت در نقش آقای سلیمی
  • ساقی زینتی در نقش مهین
  • پریسا رضایی در نقش سمیه
  • مجید شهریاری در نقش مختار
  • بیژن پیشدادی در نقش آقای زمانی
  • محمد کاسبی در نقش پرویز
  • یوسف صیادی در نقش غلام

سریال سه دونگ سه دونگ یکی از مجموعه های طنز و زیبای تلویزیونی بوده که در ماه مبارک رمضان 1390 برای نخستین بار از شبکه تهران بر روی آنتن رفته است و چندین بار از شبکه های مختلف استانی بازپخش شده است.

بازیگران کمدی این مجموعه یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این سریال در بین مخاطبان تلویزیونی بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ +تصاویر پشت صحنه

سریال سه دونگ سه دونگ توسط آقای شاهد احمدلو کارگردانی شده و از شبکه تهران پخش شد حالا شبکه آی فلم تصمیم دارد که این کار تلویزیونی را بازپخش کند تا کسانی که ندیده اند بتوانند از این مجموعه جذاب لذت ببرند.

بازیگران محبوب کمدی از جمله مرجانه گلچین و جواد عزتی و یوسف صیادی و اشکان اشتیاق باعث افزایش طنز این مجموعه تلویزیونی گردیده اند.

این سریال طنز در محلات قدیمی جنوب تهران از جمله «بازار» و «درخونگاه» فیلمبرداری شده‌ است.

خلاصه داستان سریال سه دونگ سه دونگ

این سریال درباره کاراکتری به نام نصرت عشقی بوده که اقای سیروس گرجستانی نقش آن را بر عهده دارد او چندسالیست که در گوشه ای از مله قدیمی تهران یکی نانوایی سنگکی داشته که به همراه سه فرزندش در انجا مشغول به کار است.

فرزندان او مسعود با بازی جواد عزتی و محمود با بازی عباس جمشیدی فر  و منصور با بازی اشکان اشتیاق است

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ +تصاویر پشت صحنه

سه دونگ این سنگکی به نام یکی از دوستان دیرینه اش پرویز میباشد که نقش ان را محمد کاسبی بر عهده داشته است که در خارج از کشور و در کشور ایتالیا ساکن است و میخواهد به تهران بیاید تا سه دونگ دیگر خود را بفروشد.

نصرت که برای این نانوایی رنج و زحمت زیادی کشیده‌است، در تلاش است تا پولی جور کند و سه دانگ پرویز را خودش بخرد، اما در این میان، ماجراهایی پیش می‌آید که زندگی او و خانواده‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن‌ها نیز تصمیم می‌گیرند تا به خارج مهاجرت کنند؛
تا اینکه…

این مجموعه جذاب سناریو بسیار خنده دار و سرگرم کننده ای دارد که در سال 1390 استقبال بسیار زیادی از آن صورت گرفت

و حال با پخش مجدد این مجموعه از شبکه جهانی ای فیلم میتواند بار دیگر مخاطبان تلویزیونی را در مقابل جعبه جادویی بنشاند.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ +تصاویر پشت صحنه

بازیگران سریال سه دونگ دونگ

اسامی بازیگران  عبارتند از:

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ +تصاویر پشت صحنه

تعداد قسمت ها و زمان پخش از آی فیلم

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده است

مریم معصومی بازیگر نقش منصوره گفته: این نقش مثل خیلی از دخترهای به این سن و سال چند بعد شخصیتی دارد. دختری كه در یك خانواده سنتی بزرگ شده و خیلی جاها سعی در امروزی بودن دارد. گاهی وقت‌ها لوس است و خیلی جاها هم می‌تواند عاقلانه رفتار كند. زمانی كه فیلمنامه را خواندم به نظرم نقشی آمد كه جای كار بسیاری داشت و با هدایت شاهد احمدلو توانسته‌ام تا حد خیلی زیادی منصوره را یك دختر واقعی بازی كنم. از همان ابتدا دلم می‌خواست منصوره یك بعدی نباشد.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ

بیوگرافی سیروس گرجستانی

علی اکبر محمدزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی متولد تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی است البته به گفته مادرش در سال ۱۳۲۳ به دنیا آمده و در شناسنامه اش تاریخ دیگری ثبت شده است!

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش +عکس و اسامی

سابقه بازی سیروس گرجستانی در سینمای قبل از انقلاب فقط دو فیلم سینمایی است و بعد از انقلاب با فیلم سینمایی “فریاد مجاهد” به کارگردانی مهدی معدنیان کار بازیگری را دوباره شروع کرد. اولین سریال سیروس گرجستانی “تلاش” نام داشت و آخرین سریالی که بازی کرد “دنگ و فنگ روزگار” بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. پدر وی نظامی بود که او را در کودکی از دست داد و مادرش نیز خانه دار است.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش +عکس و اسامی

مرجانه گلچین چندین سال قبل با کریم آشتی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج نمود و این ازدواج دوامی نداشت و از یکدیگر جدا شدند. و فرزندی از این ازدواج حاصل نشده است.

کریم آتشی متولد ۱۳۴۳ شهرری، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران می باشد. وی فعالیت هنری را با کارگردانی فیلم های کوتاه و فعالیت سینمایی را در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و نخستین تجربه سینمایی او فیلم «پنجاه روز التهاب» است.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش +عکس و اسامی

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر دیپلم کامپیوتر دارد و در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و وارد این عرصه شده است . او از کودکی به بازیگری علاقه داشته است .اولین فیلم او روزگار خوش حبیب آقا و در سال ۱۳۸۴ بود. این بازیگر بیشتر, در نقش های کمدی ظاهر می شود.از فیلم های این بازیگر می توان خروس جنگی , دیوار , عید امسال و.. را نام برد .

او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در سریال , روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان , از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود, او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با نقش +عکس و اسامی

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است. او در کنار رضا عاطران در فیلم هزارپا موفق شد که رکورد فروش فیلم در ایران به شکل قابل توجهی بالا ببرد و رکورد فروش را بزنند. جواد عزتی از سال 1375 به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد. او ابتدا از تئاتر فعالیتش را شروع کرد و سپس در سال 81 نخستین کار تلویزیونی را بازی کرد.

دانلود همه قسمت های سریال سه دونگ سه دونگ

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *