بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس فرزندان

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس فرزندان

بیوگرافی یوسف صیادی و همسرش مریم فلاح + عکس های همسر و فرزندان رها و پندار و اینستاگرام و سن و محل تولد و آثار فیلم سینمایی و سریال و نحوه ورود به سینما را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس فرزندان

یوسف صیادی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران می باشد او را به عنوان یک بازیگر طنز می شناسیم که در بسیاری از فعالیت های هنری اش در قالب کاراکتر طنز ظاهر شده است در ابتدای شروع فعالیت خود با سریال‌های پرواز ۵۷ و ساعت خوش و قرارگاه مسکونی و دارو ندار و مرد دو هزار چهره در قالب طنز بازی کرد و نشان داد که او از کمدین های قهار کشورمان می باشد یوسف صیادی دارای دو فرزند به نام های رها و پندار بوده و از سال ۱۳۶۸ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد در این صفحه از مجله شبونه به بیوگرافی کامل از آقای یوسف صیادی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی یوسف صیادی

بازیگر و کارگردان ایرانی و طراح صحنه و لباس در ۵ اسفند سال ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و
فوق دیپلم کارگردانی، دیپلم گرافیک می باشد.
پدرش اهل طالقان و مادرش اصالتاً گیلانی و شمالی می باشد.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر عکس کودکی و قدیمی و گذر زمان یوسف صیادی

شروع فعالیت در بازیگری

از سال ۱۳۶۸ دارد عرصه هنر و سینما شده و ابتدا کارش را با ساخت فیلم کوتاه و جنگ پرواز ۵۷ آغاز کرد.
اما به عنوان بازیگر در سریال ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ حضور پیدا کرده و به شهرت رسید.

 

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر طنز + عکس

 

عکس های یوسف صیادی

بیشترین نقش های تاکنون ایفا کرده است کمدی و طنز بوده است مخاطبان بیننده‌های تلویزیون او را به عنوان بازیگر و هنرپیشه کمیک می‌شناسند.
از آثار بازیگری را می‌توان به فیلم های بازنشسته ها و بازگشت به آینده، اخراجی های ۳ و پیتزا مخلوط و ….اشاره کرد.

عکس قدیمی یوسف صیادی سحر دخترم مهستی

اینستاگرام و صفحه شخصی

پیج شخصی ایشان فعال است و با نام وی با تصاویری جدید و همچنین خاطره بازی از برنامه ها قدیمی به اشتراک گذاشته شده است.

بیوگرافی یوسف صیادی و دخترانش رها و پندار

یوسف صیادی خندوانه

این هنرمند با سابقه و پر کار در بهمن ماه 97 مهمان خندوانه رامبد جوان شد و تقریبا از آخرین های این برنامه است که در این بخش حضور دارد و قرا است که دیگر تولید آن متوقف شود.

بیوگرافی یوسف صیادی و همسرش مریم فلاح + عکس های همسر و فرزندان

آثار شاخص فیلم و سریال

بیوگرافی یوسف صیادی ،چگونه میلیاردر شدم
زنان ونوسی، مردان مریخی
فوتبالی‌ها
شیر و عسل
یک جیب پر پول
پسر تهرونی
دلداده
زندگی شیرین
همچنین دد نمایش خانگی آثاری چون
زنها کم نمیارن
شوخی کردم

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر عکس سربازی و قدیمی و جوانی و کودکی یوسف صیادی

همچنین ببینید: بیوگرافی ساره رشیدی کمدین استندآپ

کباب غاز
دامادی به نام صفر
معمای شاه
دست به نقد
در حاشیه
عینک آفتابی
چمدان
چک برگشتی
سه دونگ، سه دونگ
مرد دوهزارچهره
دارا و ندار
قرارگاه مسکونی.بیوگرافی یوسف صیادی

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر

ازدواج و همسر و فرزندان

چند سالی پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی یوسف صیادی و مادرش

عکس همسر یوسف صیادی

او با مریم فلاح ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر و پسر به نام های رها و پندار می شد.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس فرزندان

بیوگرافی یوسف صیادی و همسرش مریم فلاح + عکس های همسر و فرزندان

فیلم های سینمایی یوسف صیادی

آقای یوسف صیادی در سینما نیز تجربه زیادی دارد اولین تجربه سینمایی او فیلم دختر شیرینی فروش در سال ۱۳۸۷ چهار فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت

فیلم صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی و زندگی شیرین به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و دلداده به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و پسر تهرونی به کارگردانی کاظم راست گفتار از فیلم هایی بوده که به او پیشنهاد شد و در آن نمایش خارق العاده را داشت

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس فرزندان

بازی در شش فیلم در یک سال

آقای یوسف صیادی در سال ۱۳۸۸ در فیلم شیرین و عسل بازی کرد و در سال ۱۳۸۹ پرکارترین سال زندگی هنری خود را سپری نمود و در شش فیلم سینمایی در یک سال بازی کرد.

عاشق بازیگری بودم

من عاشق بازیگری بودم و اولین کار هنریم در سال ۷۲ با مجموعه جنگ جوان شروع شدو کار بعدی من بازی در ساعت خوش بود.

نظر یوسف صیادی درباره طنز

کار طنز را دوست دارم و بیشتر کارهایم طنز بوده و به نظرم خنداندن مردم کارمهمی است .

برای فرو رفتن در شخصیت هایی که به شکل کمیک است چنین آدمی را در ذهنم می سازم و خصوصیات اخلاقی و رفتاری افرادی را که دارای این خصوصیت هستند به کار می برم و در آن می گنجانم و سعی می کنم در قالب خودم بیاورم و ارائه بدهم .

بیوگرافی و گریم زنانه یوسف صیادی بازیگر

اولین نقشی که ایفا کرد

دلهره داشتم و هنوز هم موقع اجرای نقش هایم دلهره دارم که آیا نقشم خوب می شود یا نه ؟

جواد رضویان وش اخلاق ترین کارگردان

به نظرم آقای رضویان خوش اخلاق ترین کارگردانی هستند که تا به حال دیده ام خیلی خوب با هم کار کردیم و زحمت زیادی کشیدند.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر

دوبله

یکی دو ماه پیش با یک برنامه زنده در آی فیلم مصاحبه ای داشتم که در آنجا دیدم دوستانی صحبت های مرا به عربی ترجمه می کنند. این کار برایم جالب بود. فکر می کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیار حرفه ای هستند و کارشان را به خوبی انجام می دهند. نمی توانم به صورت تخصصی و فنی درباره دوبله ها نظر بدهم اما فکر می کنم حس ها به درستی منتقل می شود.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر

کلاً دوبله مقوله جالبی است. یک بار دیدم که دیالوگ های من به زبان عربی دوبله شده بود. برایم خنده دار بود و حس خوبی داشتم. اینکه به وسیله دوبله می توان به تعداد تماشاگران یک اثر افزود، حس جالبی است. از طرف دیگر، افرادی سریال یا فیلم را می بینند که هم فرهنگ ما نیستند و این خودش می تواند تبلیغ خوبی برای فرهنگ و سبک زندگی ایرانی باشد.

الان شرایط طوری است حتماً نباید باشم! یعنی اینکه به هر حال کار شاخصی هم این روزها روی آنتن تلویزیون نیست. ایده و طرحی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد متأسفانه یا جزو سلیقه برخی از دوستان نیست و یا اگر هست به ما می‌گویند اسپانسر پیدا کنیم. گاهی اسپانسر هم پیدا می‌شود آن شرکت و یا مؤسسه‌ای نیست که مورد تأیید صداوسیما باشد. طولانی شدن این پروسه گرفتن مجوز و آوردنِ اسپانسر برای برنامه‌ای که می‌خواستم بسازم، بی‌انگیزه، ناراحت و خسته‌ام کرده است.

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر و همسرش مریم فلاح + عکس همسر و فرزندان

به خاطر این برنامه واقعاً اذیت شدم که نامش را کم‌لطفی و نامهربانی می‌گذارم. اصلاً برنامه‌سازی و سریال‌سازی هم مثل قبل نمی‌شود و بعد می‌بینیم با طرح‌ها و ایده‌ها هم چنین برخوردی می‌شود. رونق تولیدات تلویزیون و دلپذیری آن‌ها باعث می‌شد لحظاتی هم شده جلوی سرعت انتقال مفاهیم نامأنوس با فرهنگِ ایرانی که در برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد، گرفته شود. بیننده ایرانی دوست دارد کارهای خوب تلویزیونی را ببیند، همان‌طور که در گذشته ثابت کرده که به رسانه میهنی بیشتر تعصب دارد. به خاطر این برنامه واقعاً اذیت شدم که نامش را کم‌لطفی و نامهربانی می‌گذارم. اصلاً برنامه‌سازی و سریال‌سازی هم مثل قبل نمی‌شود و بعد می‌بینیم با طرح‌ها و ایده‌ها هم چنین برخوردی می‌شود. رونق تولیدات تلویزیون و دلپذیری آن‌ها باعث می‌شد لحظاتی هم شده جلوی سرعت انتقال مفاهیم نامأنوس با فرهنگِ ایرانی که در برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد، گرفته شود. بیننده ایرانی دوست دارد کارهای خوب تلویزیونی را ببیند، همان‌طور که در گذشته ثابت کرده که به رسانه میهنی بیشتر تعصب دارد.

واقعاً رسانه ملّی با برنامه‌سازی و سریال‌سازی درست می‌تواند خیلی از مشکلات مردم را حل کند. البته نه با نگاه‌های سطحی، بلکه با فیلمنامه‌ها و طراحی‌های اصولی و عمیق در مسائل، می‌تواند جلوی خیلی از اشتباهات تربیتی، پرورشی، خانوادگی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی و فرهنگی را هم بگیرد. تلویزیون در گذشته مؤثر بوده کماکان هم می‌تواند تأثیرگذاری‌اش را حفظ کند. متأسفانه با این نوع مدیریت و برنامه‌سازی، رفته رفته جای خودش را به فضای مجازی می‌دهد که با شدت و سرعت جلو می‌رود.

من در آثار بسیاری خضور داشته ام ولی درباره این سریال که از آی فیلم به تازگی پخش شد باید بگویم بازخوردهایی که از این سریال گرفتیم نشان داد که توانسته است با مردم ارتباط بگیرد و بینندگان زیادی را به خودش جلب کند. یکی از مهمترین نقاط قوتش هم این بود که موضوعی عینی داشت.

 در این سریال به موضوعاتی پرداخته می شود که برای مردم ملموس است و همه به نحوی با آن مواجه هستند. از طرف دیگر، شخصیت افراد در این سریال بسیار عینی و واقعی است. در این مجموعه، تیپ سازی آنچنانی‌ نداریم و شخصیت ها جدا از مردم کوچه و بازار نیستند. مسئله دیگر اینکه، در این سریال چیدمان بازیگران خوب بود. منظورم این است، افرادی که کنار یکدیگر بازی می کردند با هم هماهنگ و یکدست بودند. به این نکته هم باید اشاره کنم که سریال سه دونگ سه دونگ متن خوبی داشت.

بازیگر سریال معمای شاه تاکید کرد: من در این سریال نقش جوانی را بازی می کردم که کارهای مختلفی را تجربه می کند و مدام در تلاش است. او آخرین بار به تایلند رفته و لباس وارد کرده است و می خواهد این لباس ها را به صورت قاچاق بفروشد. به طور کلی، این جوان وضعیت مناسبی به لحاظ اجتماعی ندارد. جذابیت نقش برایم در این بود که او به طور کلی انسان خوبی است اما به خاطر برخی شرایط مجبور می شود که این اشتباهات را مرتکب شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *