دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۸ هشتم رئالیتی شو پدر خوانده

سریال پدرخوانده قسمت ۸ هشتم رئالیتی شو پدر خوانده

قسمت هشتم سریال رئالیتی پدر خوانده منتشر شد برنامه ای مسابقه ای به سبک بازی های مافیا که این بار سعید ابوطالب کارگردان آن با فرم و شکل و شمایل جدید به سراغ ساخت این سریال پرداخته است.

قست هشتم سریال رئالیتی پدر خوانده

لینک دانلود سریال پدر خوانده

شاید برایتان جالب باشد که در این بازی چه تفاوتی با بازی مافیا دارد پس باید این برنامه را تهیه کرده و با تماشا به قوانین بازی آشنایی پیدا کنید و در جمع دوستان تان آن را بازی کنید.

سعید ابوطالب علاقه زیادی به ساخت برنامه های این چنینی دارد و با برنامه مافیا نشان داد که کارش را خیلی خوب بلد است.

دانلود همه قسمت های پدرخوانده

دعوت از چهره های محبوب ورزشی و هنری و بازی کردن آنها برای علاقمندان به این چهره ها جذاب میباشد و آقای سعید ابوطالب این را در برنامه های قبلی اش به خوبی نشان داده است.

اگر سریال پدر خوانده را دنبال میکنید پس قسمت 8 این سریال را تماشا کنید چرا که خیلی جذاب تر از قسمت های قبلی خواهد بود.

بازیگران سریال:
پژمان بازغی, بهاره افشاری, ترلان پروانه, امیرمهدی ژوله, امیرعلی نبویان, مجید واشقانی, امیرحسین رستمی, سمیرا حسن‌پور, سیما تیرانداز, کامران تفتی, شکیب شجره, عباس غزالی, علی صالحی, فرزاد حسنی, بیژن بنفشه خواه, سید جواد هاشمی, باربد بابایی, ارسلان قاسمی, صحرا اسداللهی, سپند امیرسلیمانی, کمند امیرسلیمانی, حسین سلیمانی, علی صبوری, معین زندی, میثم درویشان‌پور, مجتبی پوربخش, حدیث میرامینی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا