سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم

سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم به همراه تصاویر بازیگران و داستان از فصل اول تا فصل آخر را در ادامه مشاهده نمایید.

سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم

یک از بهترین و محبوبترین سریالهای آمریکایی بوده که طرفداران بسیار زیادی در کشورهای مخلف جهان دارد و در ایران نیز به سرعت در بین جوانان مورد توجه فرار گرفت و آن را دنبال میکنند.

کارگردان دیوید بنیاف

کارگردانی آن را آقای دیوید بنیاف بزرگ بر عهده دارد کارگردانی که کارهای سینمایی و سریالی بسیار زیادی را تا حالا ساخته است.

سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم

اینبار با سریال گات Got توانسته بازهم رکت بسیار بزرگی را در صحت فیلم و سریال انجام بدهد و این پروژه بسیار بزرگ را راه اندازی کند.

حضور صدها بازیگر محبوب و معروف و هزاران سیاهی لشکر در این کار از نکات مورد توجه خواهد بود.

این مجموعه به قدر مورد استقبال قرار گرفته است که به محض تولید یک قسمت از آن به سرعت در سراسر جهان منتشر میشود و دست به دست میشود.

سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز (Game of Thrones)

خلاصه داستان سریال گات Got

بخش اعظمی از این کار در شرهای شمالی کشور ایلند و اسکاتلند فیلمبرداری شده است و بخش هایی دیگر نیز در کشورهای مراکش و مالت فیلمبرداری شده است.

فصل اول آن در سال 2010 ساخته شده و قرار است در 10 فصل نیز ادامه یابد.

سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم

تا فصل هشتم سریال گات Got ساخته شده است و برای سال 2019 روانه بازار جهان شده است.

داستان آن در چند خط تولید شده است خط اول آن درباره چند خانواده اشرافی و ثروتمند بوده که با یکدیگر بر سر تخت و تاج به رقابتت میپردازند.

در خط دوم خانواده شاهی که سقوط کرده به دنبال باز پس گیری تخت و تاج سابق خود میباشد و در نهایت بین آنها درگیری هایی به وجود می آید.

در ادامه ماجرای انها به موجودات فرازمینی مرتبط میشود در واقع موضوع و ماجرای این داستان افسانه حماسی و درام میباشد که در جشنواره های مختلف معتبر توانسته جایزه بگیرد.

بازیگران سریال گات و دانلود سریال بازی تاج و تخت

حضور بازیگران بزرگ هالیوود

حضور بسیاری از بازیگران هالیوودی که تعدادشان به بیش از 300 نفر میرسد به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور دارند.

ایده ساخت آن از رمان جرج مارتین برگرفته شده است داستان برگرفته از این ران بوده که با کمی تغییرات سعی شده ماجراجویهای افسانه ای نیز به آن اضافه شده تا به جذابیت داستان افزوده شود.

بازیگران سریال گات و دانلود سریال بازی تاج و تخت سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز (Game of Thrones) سریال گات Got + خلاصه داستان گیم آف ترونز فصل هشتم

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا