سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم سریال گیل دخت کی پخش میشود؟

سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم سریال گیل دخت کی پخش میشود؟

تعداد قسمت‌های سریال گيل دخت 65 قسمت است و فصل دوم ندارد. سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم دارد؟ سریالی عاشقانه و تاریخی که توانسته خیلی زود مخاطبان زیادی را به دست آورد و بسیاری از کارشناسان این سریال را یکی قوی ترین رقبای سریالهای شبکه نمایش خانگی میدانند.

سریال گیلدخت به چند قسمت است ؟ 

تعداد قسمت‌های سریال گيل دخت ۶۵ قسمت است.

سریال گیل‌دخت چه روزهایی از شبکه اول پخش می شود ؟ 

سریال گیل دخت روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۲:۱۵ ( ده و ربع شب ) از شبکه اول سیما پخش می شود.

ساعت تکرار و زمان بازپخش سریال گیل‌دخت شبکه اول

تکرار سریال گیل‌دخت روزهای جمعه و شنبه در ساعت های ۱:۱۵ بامداد و  ۸:۳۰ و ۱۵ قابل مشاهده است.

سریال گیل‌دخت چه روزهایی از شبکه آی فیلم ifilm پخش می شود ؟ 

  سریال «گیل‌دخت» هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ از شبکه آی فیلم ifilm ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود

تکرار و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد از شبکه آی فیلم ifilm  پخش می‌شود.

سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم سریال گیل دخت کی پخش میشود؟

سریال گیلدخت چند قسمت است

تعداد قسمت‌های سریال گيل دخت 65 قسمت است و فصل دوم ندارد.

سریال گیلدخت به عشق گلنار و اسماعیل میپردازد که برای رسیدن به هم سختی های زیادی می کشند و پدر گلنار که خان است حاضر به ازدواج انها نیست.

گیلدخت از معدود سریالهایی است که به صورت هفتگی پخش میشود و پنجشنبه ها و جمعه ها بر روی انتن میرود.

«گیل‌دخت»عنوان جدیدترین سریال تاریخی‌ شبکه یک سیما است که به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی صدا وسیما تولید شده است. مجید اسماعیلی تا به حال در مقام نویسنده سریال‌هایی مانند «سرگذشت» و «محکومین» با تلویزیون همکاری کرده و در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک ملودرام عاشقانه و تاریخی رفته است.

سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم سریال گیل دخت کی پخش میشود؟

«هر که زمینش بیش، قدرتش بیشتر» این خلاصه‌ای از نظام ارباب – رعیتی است که البته گاهی با توجه به قدرت خان در جمع‌آوری مالیات‌، ضرب سکه و وصول جریمه‌ مرزی فراتر از زمین‌داری هم پیدا می‌کرد. این سیستم که آن را فئودالیسم، تیول‌داری، حکومت ملوک‌الطوایفی و خان‌خانی هم می‌گویند چه در جهان و چه در ایران خودمان سابقه طولانی دارد و هنوز هم گاهی در مکالمات پرکنایه روزمره اصطلاحاتی از آنها را می‌شنویم، هر چند سال‌هاست دیگر به آن شکل گذشته خبری از این ساختار در کشور نیست. در این نظام که احتمالا گوشه‌‎هایی از آن را در آثار نمایشی تاریخی به تماشا نشستید، آمریت تمام و کمال ارباب بر کشاورز (رعیت) که روی ملک او به کشت و کار مشغول است، پذیرفته شده‌بود.

بازیگران سریال گیلدخت

محمود پاک نیت، فریبا متخصص، میترا رفیع، سعید راد، ثریا قاسمی، شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی و رضا اکبرزاده از بازیگران اصلی سریال گیلدخت هستند.

بازیگر نقش تقی خان در سریال گیلدخت 

محمود پاک نیت بازیگر نقش تقی خان در سریال گیلدخت است که سابقه ایفای نقش های تاریخی در این سبک را با آثاری چون پشت کوه های بلند و پس از باران داشته و الحق و الانصاف که به درستی اقتدار، غرور و حتی یک دندگی های خان سریال گیلدخت را به تصویر کشیده است. تقی خان سریال گیلدخت شخصیتی است رئوف اما در عین حال جدی که از هر خطای رعیت جماعت غیر دست درازی به حریم خانواده و ناموسش چشم پوشی می کند. او با تمام پافشاری بر تغییر نیافتن حکم هایی که در عمارتش صادر می کند تنها از یک نفر حرف شنوی دارد و آن هم خانم گل دایه دوران کودکی خود است.

لوکیشن سریال گیلدخت

گیل دخت سریال تاریخی و عاشقانه که قصه عشق گلنار(میترا رفیع) و اسماعیل(رضا اکبرپور) را در دوران قاجار به تصویر می کشد، در سکوت خبری از ابتدای سال ۹۸ کلید خورد و پس از حدود ۲سال تصویربرداری آماده پخش شد.محل فیلمبرداری سریال گیلدخت سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. سریال آبدوغ خیاری

  2. فصل دوم ساخته نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *