فیلم / امباپه سریع ترین گل تاریخ فوتبال را زد گل پی اس جی به کیلیان

فیلم / امباپه سریع ترین گل تاریخ فوتبال را زد گل پی اس جی به کیلیان

فیلم / امباپه سریع ترین گل تاریخ فوتبال را زد گل پی اس جی به کیلیان

سریع ترین گل تاریخ توسط امباپه به ثمر رسید این بازیکن فرانسوی موفق شد زودهنگام ترین گل تاریخ فوتبال را بزند.

پاری سن ژرمن در بازی روز یکشنبه خود مقابل لیل خارق العاده عمل کرد و طوفانی بازی را شروع کرد.

سریع ترین گل تاریخ توسط امباپه

برای شروع بازی، نیمار، مارکو وراتی و لیونل مسی دست به دست هم دادند تا توپ را به کیلیان امباپه برسانند که تنها 8 ثانیه بعد از بازی، پی اس جی را با یک گل به روی تخته برد.

رکورد سریع ترین گل تاریخ فوتبال را در یک بازی رسمی به ثمر رساند.

تنها بار دیگری که گلی به این سرعت در یک بازی رسمی به ثمر رسید، زمانی بود که میشل ریو در 8 ثانیه برای کان مقابل کن در سال 1992 گلزنی کرد.

پپیشنهاد میکنیم ببینید

گل مهدی طارمی به چلسی با گزارش گزارشگر عربی
فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش)

این دومین گل امباپه در فصل و اولین گل از دو گل او در آن روز بود. روز بزرگی برای پاری سن ژرمن آغاز شد. نیمار دو گل به ثمر رساند و مسی نیز گلزنی کرد و به پی اس جی کمک کرد تا با نتیجه 7-1 پیروز شود و  چهارمین برد فصل را کسب کنند.

با توجه به ترکیب قدرتمندش،پی اس جی تقریباً مطمئناً برای اهداف به یاد ماندنی زیادی در این فصل آماده شده است، اما این اتفاق برجسته تاریخ ساز شد.

امباپه با پر کردن به فضاهای خالی با دریافت پاسهای لیونل مسی و گلر لیل، لئو ژاردیم، دروازه بان لیل را با یک ضربه لوب غافلگیر کرد و به رکورد 30 ساله رسید تا دومین گل فصل خود را در لیگ به ثمر برساند.

امباپه سپس در هنگام رویارویی با یک دروازه باز به تیرک دروازه برخورد کرد، اما مسی، اشرف حکیمی و نیمار همگی قبل از نیمه تمام گلزنی کردند زیرا پاری سن ژرمن تنها باشگاه دیگری را که در پنج فصل اخیر عنوان قهرمانی فرانسه را کسب کرده بود، از هم پاشید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *