فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش)

فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش)

فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش) را در این صفحه مشاهده نمایید و از این گل لذت ببرید.

فیلم گل جهانبخش به چلسی

دانلود فیلم

مسابقه تیم چلسی و براتون در لیگ جزیر با درخشش ستاره تیم ایرانی همراه بود و علیرضا جهانبخش موفق شد در یک نمایش خیره کننده گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در حالی که این بازیکن ماه هاست به دلیل مصدومیت از میادین فوتبال به دور بود و برخی از کارشناسان فوتبال معتقد بودند که او از نظر تکنیکی افت خواهد کرد اما بعد از حضور مجدد در میادین فوتبال نشان داد که یک فوتبالیست درجه یک میباشد و در دو مسابقه پشت سر هم برای تیمش گل زده است.

سرمربی تیم برایتون متاسفانه به او اعتماد نکرد و در حالی که در بازی قبلی گل زد ولی در بازی با چلسی روی نیمکت قرار گرفت و در دقیقه 80 وارد زمین شد که توانست بعد از 5 دقیقه با یک ضربه قیچی برگردون گل تیم تساوی تیمش را راهی کنج دروازه کند.

فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش)

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب تقویم بسیار فشرده فوتبال انگلیس، رقابت های هفته بیست و یکم لیگ جزیره امروز آغاز شده و تیم ها در فاصله تنها سه روز با بازی های هفته قبل، مجددا به میدان می روند.
اولین بازی این هفته از لیگ انگلیس امروز در ورزشگاه آمریکن اکسپرس کامیونیتی بین تیم های برایتون و چلسی از ساعت 16 آغاز شد. در این دیدار سزار آزپلیکوئتا مدافع پیش تاخته چلسی در دقیقه 10 گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کرد.

این نتیجه تا اواخر بازی پابرجا بود و هر لحظه به حملات برایتون برای زدن گل تساوی افزوده می شد. در راه فرار از شکست، گراهام پاتر در دقیقه 68 علیرضا جهانبخش را وارد زمین کرد. علیرضا که در بازی هفته قبل تیمش مقابل بورنموث اولین گل خود در تاریخ لیگ انگلیس را زده بود، در عین ناباوری حداقل ایرانی ها برای بازی چلسی روی نیمکت نشست و در ترکیب فیکس قرار نگرفت.

فیلم گل جهانبخش به چلسی (گل قیچی برگردون علیرضا جهانبخش)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *