سعید مولایی شهروند مغولستان شد +جزئیات

سعید مولایی شهروند مغولستان شد +جزئیات پناهندگی سعید ملایی

سعید مولایی شهروند مغولستان شد +جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سعید مولایی تکواندوکار ایرانی که بعد از اعلام پناهندگی به کشور آلمان در نهایت در تیم پناهندگان به مسابقات انتخابی المپیک رفت در نهایت با دو شکست نتوانست که به المپیک راه پیدا کند و در نهایت از رسیدن به المپیک بازماند.

سعید مولایی شهروند مغولستان شد +جزئیات

سعید مولایی شهروند مغولستان شد

حالا او در تیم ملی تکواندو مغولستان قرار است که مسابقه بدهد و به عنوان شهروند مغولستانی محسوب میشود.

این ورزشکار حرفه ای ایرانی حالا باید در تیم ملی مغلوستان ببینیم و همچون ورزشکاران معروف دیگری که ملیت خود را تغییر دادند او هم باید برای کشورهای دیگر به میدان برود.

هرچند تجربه نشان داده که ورزشکاران ایرانی که زیر پرچم کشورهای دیگر به میدان رفته اند هیچگاه نتوانستند در رشته مروبطه به افتخار برسند و خیلی زود از مسابقات حرفه ای به دور مانده اند.

ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو به روزنامه ژاپنی “آساهی” گفت سعید مولایی در تیم پناهندگان المپیک در این رقابت‌ها شرکت کند.

سعید ملایی مغلوستان

مولایی ۲۷ ساله پیش از این مقام‌های ایران را متهم کرده بود که او را مجبور کرده‌اند به‌عمد مقابل حریف خود از بلژیک ببازد تا در مرحله نهایی با جودوکار اسرائیلی رودردو نشود.

ماریوس ویزر می‌گوید، وظیفه فدراسیون حفاظت از ورزشکاران است و فدراسیون نهایت توان خود را به کار خواهد بست تا مولایی در بازی‌های المپیک حشور یابد، اما بعد مشخص خواهد شد که در کدام تیم شرکت خواهد کرد.

منبع خبرگزاری فرانسه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حالا دیدین که اینجور نیست و مولایی مدال گرفت واسه کشور مغولستان و اینکه افکار شما نهایتا واسه سال سوم هجرت است..روسیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *