ماجرای سلاخی و خوردن قلب پدر 65 ساله در مشهد توسط پسرش در بلوار سرافرازان

ماجرای سلاخی و خوردن قلب پدر در مشهد توسط پسرش در بلوار سرافرازان

ماجرای کامل سلاخی و خوردن قلب پدر 65 ساله در مشهد توسط پسرش در بلوار سرافرازان مشهد توسط علی اصغر پسر 39 ساله را در ادامه بخوانید

ماجرای سلاخی و خوردن قلب پدر 65 ساله در مشهد توسط پسرش در بلوار سرافرازان

ساکنان یک مجتمع مسکونی 4 طبقه که متوجه شکستگی چهارچوب واحد مسکونی همسایه خود شدند، با یکی از دختران «ر-ح» (مرد 65 ساله) تماس گرفتند و از وی خواستند واحد مسکونی پدری خود را تعمیر کند. که مرد مذکور با پسر مجرد خود در این خانه زندگی می کرد اما حدود 48 ساعت از «علی اصغر» (پسر مجرد) خبری نبود.

ماجرای سلاخی و خوردن قلب پدر 65 ساله در مشهد

به محض حضور دختران مرد65 ساله در بلوار سرافرازان مشهد، راز وحشتناکی در این واحد مسکونی فاش شد و صدای ناله و شیون به دلیل مرگ دلخراش «ر-ه» در هوا بلند شد. تشک سفید مملو از خون نشان میداد که پدر سلاخی شده است و دل و روده اش از بدن حارج شده است.

دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل مشهد در محل جنایت، تحقیقات کامل پزشکی قانونی آغاز و مشخص شد که حدودا 48 ساعت از مرگ مرد میانسال می گذرد و پسر 39 ساله اش در این مدت دیده نشده است. از سوی دیگر وجود 3 عدد چاقوی میوه ای دندانه دار با دسته پلاستیکی در کنار جسد حاکی از آن است که عامل یا عاملان جنایت با چاقوهای مذکور قفسه سینه این مرد 65 ساله را بریده و وی را به قتل رسانده اند.

بعد از دستگیری پسر در ابتدای تحقیقات وانمود کرد که از یک اختلال روانی رنج می برد و مدعی شد که زندگی آنها تبدیل به یک “طلسم” شده و پدرش نیز این “طلسم” را گرفته است! به همین دلیل او در اعترافات هولناک خود به قاضی محمود عارفی راد گفت: می خواستم  طلسم را از بدن پدرم خارج کنم! ابتدا فکر کردم «طلسم» در دست پدرم است، برای همین ابتدا با چاقو به دست او زدم، اما «طلسم» در دستش نبود، به همین دلیل سینه اش را باز کردم و روده و احشاءش را بیرون انداختم!

قلب مرد 65 ساله در بدن و اطراف بدن وجود نداشت

روزنامه خرسان با اشاره به اینکه نبود قلب مرد 65 ساله (قاتل) پرونده جنایی مذکور را پیچیده کرده بود نوشت همزمان پسر 39 ساله دستگیر و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. مشخص شد که “قلب” مقتول در میان اعضای بدن وی وجود ندارد که به یکی از پرونده های تحقیقاتی مقام قضایی اضافه شد. در نتیجه قاضی ویژه قتل مجدداً با متهم 39 ساله ملاقات کرد و او را تحت بازجویی های فنی قرار داد تا سرانجام رازی تکان دهنده را فاش کرد. این جوان خطاب به قاضی «اعرافی راد» گفت: وقتی با چاقوهای دندانه دار سینه پدرم را شکافتم، فکر کردم «طلسم» به قلبش افتاده است. به همین دلیل قلب پدرم را از سینه بیرون آوردم و روی پشت بام مجتمع مسکونی منتقل کردن و کاملا خوردم!

سجادپور در پاسخ به این سوال که آیا متهم قتل از بیماری روانی رنج می برد؟ وی گفت: ساعتی پس از فاش شدن این جنایت هولناک و به دستور قاضی ویژه پرونده های جنایی به بیمارستان اعصاب و روان ابن سینای مشهد منتقل شد تا کادر پزشکی معاینه و سپس کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کنند. اخطار نهایی به دادسرا اگر متهم بیمار روانی یا اختلال روانی باشد!

همچنین ببینید:

ماجرای سلاخی دختر تبریزی در خیابان تربیت تبریز جلوی چشم همه

خبرنگار روزنامه خراسان افزود: اگرچه برخی رفتارها یا گفتارهای متهم در صحنه جنایت یا در بازجویی های تخصصی مقام قضایی، احتمال بروز عقب ماندگی ذهنی یا حتی اختلالات شخصیتی خاص را نشان می دهد، اما طبق قانون سلامت روان متهم وجود دارد. باید توسط معاینات پزشکی تایید شود. و مقام قضایی وی را طبق قانون به مراکز درمانی معرفی کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. تحریما حسابی به ملت فشار اورده یارو به باباشم رحم نکرده😂💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *