فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی با اجرای دختران جنوب لبنان

فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی با اجرای دختران جنوب لبنان

فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی با اجرای دختران جنوب لبنان در این ویدیو دختران لبنانی سرود زیبای سلام فرمانده را  اجرا کردند که در این صفحه اینستاگرام میتوانید مشاهده کنید.

فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی با اجرای دختران جنوب لبنان

فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی

این بار نسخه لبنانی سلام فرمانده در جنوب لبنان با حضور هزاران نفر در شهرک امام خمینی رحمة الله واقع در شهر زوطر اجرا شد سرود حماسی سلام فرمانده به یک پوشش مردمی و اجتماعی که از مرزهای کشور هم فراتر رفته و در بسیاری از کشورهای اسلامی در حال انتشار است این سرود حماسی در کشورهای اسلامی که از طرفداران جمهوری اسلامی می باشد از جمله را لبنان انتشار پیدا کرده است  اولین بار سرود حماسی سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی اجرا شد و در شهرهای بزرگ مثل اصفهان، یزد، کردستان ،…….. شهرستان های وروستاهی سراسر کشور باحضور  میلیونی مردم انجام شد ناگفته نماند سرود حماسی فرمانده به صورت ترکیه هم اجرا شده است ابوذر روحی یکی از خواننده های انقلابی می باشد که این سرود را را بخصوص  برای جوانان و نوجوانان سرزمین اسلامایمان به بهترین نحو و  اجرا کرد.

ابوذر روحی کیست؟

خواننده سلام فرمانده ایشان در لنگرود روستای زیبا به نام لیلاکوه درشهرستان لنگرود در سال ۱۳۶۲ به دنیا آمد یکی از مداحان اهل بیت می باشد فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات می باشد.از ۹ سالگی در دسته جات نوحه خوانی می کردند در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۳۸۱ زیر نظر شورای نگهبان با جمعی از بچه ها در سالروز ولادت حضرت زینب صلی الله هیئت منتظران ظهور را تاسیس کرد این هیئت به عنوان قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی نام گرفت.

فیلم کامل سرود (سلام فرمانده) نسخه لبنانی با اجرای دختران جنوب لبنان

شهرت ابوذر روحی

حاج ابوذر روحی در سال ۱۴۰۱ در سن ۳۹ سالگی۰( سلام فرمانده )را برای امام زمان عجل الله و مقام معظم رهبری اجرا کرد. این نما آهنگ با حضور ۳۱۳ نفر خواننده انتشارشد.که با استقبال میلیونی نفری مورد توجه مردم مسلمان کشوره اسلامیان شد .در تمام مدارس ایران و هم از طریق صدا و سیما منتشر شدایشان معتقد هستند کسی که اهل بیت را بشناسد به خودش اجازه نمیدهد که هر شعری را بخواند من سبک و شعر های خودم را انتخاب می کنم علت انتخاب شعر سلام فرمانده بخاطر  تاثیرگذاری مثبت آن به سمت آموزه های دینی و معنوی می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *