عاقبت سلفی کارگر شهرداری با جسد رضاشاه + شایعه و عکس

سلفی با جسد رضاشاه ,عاقبت سلفی کارگر شهرداری با جسد رضاشاه را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

سلفی با جسد رضاشاه

شابعاتی مبنی بر به قتل رسیدن و کشته شدن کارگر شهرداری که با جسد مومیایی رضاخان سلفی گرفته بود در فضای مجازی در حال انتشار است .

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تنش زیادی درباره مومیایی رضاشاه ایجاد شد که برخی از دشمنان انقلاب و طرفداران رژیم شاهنشاهی که وابسته به بیگانگان این تنش و شایعات را بپا کردند.

سلفی با جسد رضاشاه

عکس کارگر شهرداری سلفی بگیر با مومیایی

شایعاتی که مشخص است که همه بر خواسته و الهام گرفته از شبکه‌های بی بی سی و یا وابسته به دشمنان انقلاب می باشد و نوعی غرض ورزی محسوب می شود.

شایعات کانال‌های ضد انقلاب

کانالهای ضد انقلاب تصویر یک جسد را با لباس قرمز را در فضای مجازی منتشر کردند و ادعا کرده اند که  شده اند که این عکس مربوط به راننده بیل مکانیک و کارگر شهرداری است که است که با جسد رضاشاه سلفی گرفته!

 

انها فقط لباس قرمز را شاه قرار داده و ادغان داشتند که این همان فرد سلفی بگیر است.

لازم به ذکر است که این تصویر مربوط به کشف یک جسد در سال ۱۳۸۴ در اطراف یک رودخانه در لاهیجان میباشد که دشمنان انقلاب با مطرح کردن چنین اخبار دروغی سعی در انحراف و تنش اذهان عمومی و اغتشاش دارند.

سلفی با جسد رضاشاه

نکته مهم این است که جسد کشف شده در اطراف حرم شاه عبدالعظیم متعلق به فرد دیگری بوده به گفته مسئولان و با گفته می شود که با ازمایش DNA مشخص شده که یک جسد معمولی بوده که به دلیل شرایط موجود در زیر خاک کاملاً تجزیه نشده است.

شایعه قتل راننده بیل مکانیک

همانطور که در بالا ذکر کردیم این تصویر با لباس قرمز مربوط به سال 1384 بوده که در شهر لاهیجان در کنار یک رودخانه یک پسر جوان غرق شده بود و تاریخ انتشار این تصویر با تاریخ کشف جسد در اطراف شاه عبدالعظیم مطابقت ندارد.

خاکسپاری جسد کشف شده

مسولان اعلام کردن که جسد مومیایی کشف شده به خاک سپرده شده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام آره بابا جنازه رضا شاه نبود هر چی شما آخوندا بگید قبوله خوبه؟ خودتون که آخوندای باسواد هستید بهتر میدونید ملت ایران نوکر شماست دیگه چی از این بهتر که سواری هم میدیم

  2. شما که حقیقتو گفتین
    ماهم حالیمون نیست اصلا نمیفهمیم😂😂😂
    نگران باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا