سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا شد امروز؟

سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا شد امروز؟

سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا شد امروز آیا؟ جزئیات پیدا شدن سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی را در این صفحه بخوانید.

سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا شد امروز؟

سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا نشده

هنوز سما جهانباز پیدا نشده است و اخبار پیدا شدن این دختر دروغ است خانواده این دختر اعلام کرده سایتهایی که به دروغ اخبار دخترشان را منتشر میکنند شکایت خواهیم کرد.

چند سایت نوشته اند که سما پیدا شده و حتی از زبان این دختر این گونه نوشته اند:

“سما جهانباز موقعی که حرف زد گفت من یک دوست داشتم میخواستم باهاش ازدواج کنم ولی وقتی فهمیدم معتاده ولش کردم و اون تا چند وقت دنبالم بود که اخر من بهش گفتم من تو رو نمیخوام اون گفت هر جا بری من پیدات میکنم که آخر با چاقو اومد بالا سرم زیر پل به من گفت اگر نیای میکشمت و خانواده خودت رو هم میکشم که اخر مجبور شدم برم سوار ماشین شوم و من را چشمانم را بست و در یک اتاق دستهایم و پاهایم را بست و من را در اتاق زندانی کرد و گفت یا با من ازدواج میکنی یا همین تو زندانی میمونی که من گفتم نه و من را به مدت 51 روز در اتاق نگه داشت که در آخر پلیس های زحمت کش من را پیدا کردند”

سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز پیدا شد امروز؟

دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است. فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد.

بسیاری از رسانه‌ها از بازداشت 3 مرد در ماجرای ناپدید شدن سما 22 ساله در شیراز و باز شدن گره کور در پرونده این دختر گمشده اصفهانی حرف زده‌اند. اما سوال اینجاست ماجرای دستگیری واقعی است یا شایعه‌ای بیش نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

12 نظر

  1. حالاخوبه قبل اغتشاشات گم شده وگرنه الان علی دایی میومدمیگفت پلیس کشتش

    • دخی استقلالی💙

      تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود😐

    • علی حق گو

      احسنت بر شما عاطفه خانم انقلابی خدا حفظ کندترا برای خانواده ات

    • 👏👏👏

    • آفرین دقیقا

    • هانی انتونیونی

      یک سوال؟طلا که پاکه چه منتش به خاکه؟اگر یک دنیا از مادرم ایراد بگیرند با انها مقابله میکنم چون ایرادی ندیدم.سیسم ما بعد از رحلت حضرت امام مرتبا مسئله ایجاد کرده .مطمئن باشید این رسم و قانونه روزگاره،خوبیها به چشم نمیاد ولی کوچکترین خطا …تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.درست نیست؟

    • جوجو جوجو اوووف

      درود بر شرفت عاطی ژون

  2. ایران بزرگ

    جای تعجب هست,پل معالی اباد,,ابادترین امن ترین مکان جهان هست چگونه گم شده ,۸۰درصداین بک رفیق داشته که خانواده اش خبرنداشتندواون ازتاریخ برگشتش مطلع بوده وبافریب اوراباماشین دراصل ربوده,,فریبش داده وشیرازهم باغهای زیاددارد البته زیرپل ,بایدکنجکاوشد یکطرف که میرود صنایع ,,یکطرف چمران وقصرالدشت ویکطرف پارک علوی ,,این قسمت داخل پارک افرادناجورزیادهستنددم طهرها مشخص هست افراداوباش فریبکارزیادی دران پارک کناراسباب بازیهای ورزشی هستند,ویکی هم سالن بدنسازی چوپان انجاست که خیلی لات ولوت داخلش تردددارند,,اما بنظرمن فریب خورده ودوستی قلابی داشته که اعتماد ش راجلب کرده وخداکند سربه نیستش نکرده باشد,هرچی هست طبق میل خودش رفته چون پل معالی اباد وحوالی ان شبانه روز محل ترددوابادابادهست !!!!!!فقط مطمینا طرف هرکه بوده واقعا اشنابوده

  3. سلام لااقل خانواده اش ی عکس بدون ارایش تو سایت ها پخش کنند که اگر کسی جایی دید بشناسدش اخه با این همه ارایش که نمیشه شناخت

  4. شبکه های خارجی یادشون رفته و الا حتما میگفتن کار حکومت است

  5. عشق های مجازی پوچ.

  6. طرف زیرنظرداشتتش ازجلوهمون طلافروشی میگه تاپل گرفته ولی ماشین بعدپل نگرفته این چ کسشریه حداقل تاپنج دقیقه میشه تمام ماشینارو طبق الگوی سرعت پیداکرد بی عرضه ان مامورای ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *