سما جهانباز دختر گمشده (اخبار لحظه به لحظه از سما) +فیلم

سما جهانباز دختر گمشده (اخبار لحظه به لحظه از سما) +فیلم

پرونده سما جهانباز همچنان در حال بررسی است پلیس در حال بازجویی از همه کسانی هست که در زیر پل معلی آباد شیراز توسط دوربین های مداربسته ضبط شده اند.

متاسفانه هیچ سرنخی وجود ندارد برخیها معتقدند کسی او را زیر پل ربوده است برخی معتقد هستند او تصادف کرده و حافظه خود را از دست داده اما هیچکدام از این فرضیات قابل توجیح نیستند همچنان حرف و حدیث و شایعات پیرامون این حادثه وجود دارد که نباید به انها اعتماد کرد.

سما جهانباز دختر گمشده (اخبار لحظه به لحظه از سما) +فیلم

سما جهانباز دختر گمشده (اخبار لحظه به لحظه از سما) +فیلم و جزئیات گم شدن او را در این صفحه بخوانید.

سما جهانباز دختر گمشده ای که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال آخرین اخبار درباره وضعیت او هستند.

خانواده صبا عاجزانه و ملتمسانه از مردم می‌خواهند تا خبری از فرزندشان پیدا کنند و آنها را در جریان قرار بدهند .

سیر تا پیاز سما جهانباز دختر گمشده

بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف پر فالوئر در اینستاگرام سعی میکنند با انتشار تصاویر او مردم را در پیدا کردن این دختر بسیج کنند.

در حال حاضر هیچ گونه ردی از سما جهان باز پیدا نشده است.

سما فقط یک پیام به دوست خود ارسال کرده که گفته اتفاق بدی افتاده و فوراً به من زنگ بزن و دیگر تلفن همراه او خاموش شده است.

آخرین باری که دوربین های مداربسته سطح شهر شیراز او را ضبط کرده‌اند زیر پل معالی آباد شیرازبوده است .

این دختر جوان که برای فروش قطعه های طلا به بیرون رفته بود بیش از ۵۰ روز است که به خانه بازنگشته است دختر ۲۲ ساله که به همراه خانواده‌اش به شیراز رفتند تا سری به عمه او بزنند اما گم شدن این دختر کام خانواده آنها را تلخ کرده و شرایط بسیار سختی را در انتظار آنها قرار داده است.

چشم انتظار بودن برای به دست آوردن خبر می تواند یکی از سخت ترین اتفاقات زندگی یک شخص باشد به خصوص اینکه از سرنوشت فرزندت خبر نداشته باشی.

گفتنی است قریب ۴۲ روز قبل یک دختر ۲۲ ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود آخرین بار در معالی آباد شیراز ناپدید و تا کنون خبری از وی در دست نمی‌باشد سما برای جا به جا کردن یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت ، آخرین بار که با مادرم حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یكدفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. سلام
    من الان حدوداً ۹ ساله از اتفاقاتی ک واسم پیش میخواد بیاد چند لحظه قبلش خبر دار میشم،یعنی میبینم و تا حالا هرچی دیدم اتفاق افتاده و پیش گیری کردم اتفاق رفع شده رفته،و از کسایی ک میشناسم یک هفته یا دو هفته قبل از مرگشون میبینم ک فوت کردن و زمان خاکسپاری داخل قبرستان رو میبینم و میگم ب اطرافیان اونها،دو هفته پیش بود توگوشیم خبر گم شدن شما رو دیدم واسم مهم شد ی جورایی،پیجور اخبار و دیدن کلیپ پدرش و خودش داخل پاساژ درست یادم نیست همون شب یا فردا شبش ی صحنه دیدم از سما،سوار ی پراید هاچبک سفید عقب وسط نشسته بود چهرش حالت التماس بود،و دیدم داخل ی خونه بود روز بود داخل ی اتاق سمت چپ خونه نشسته بود ولی چیزی ک دیدم مشخص بود حافظه نداشت و ی زن داشت غذا میکرد دهنش،و صحنه آخری ک دیدم ی بیابون خشک بدون اب و علف بود سمت چپ ی پل خراب بود جنازه سما بین سنگ و کلوخ افتاده بود،امیدوارم ک این صحنه آخر اتفاق نیفته،در حال حاضر تعدادی از این وضعیت من خبر دارن و باورم دارن.
    پیجور قضیه سما هستم از طریق قرآن امیدوارم ک بتونم جاشو ببینم ک دقیق کجا هست.

  2. عالی بود🤣🤣

  3. انشالله به حق این روزهای عزیز، این خانواده از نگرانی خارج بشوند منم مثل شما پیشگو هستم انشالله سالم به خانواده برمی گردد. و شما هم برای توهم و هذیان گویی حتما به روانپزشک مراجعه کنید

    • خب بنده خدا نظرش رو گفته خوابش رو هم چون بیش از یکی دو بار به وقوع پیوسته رو تعریف کرده شاید کارگشا بشه. شاید یه تلنگری به کسی وارد کرد جاهایی که هنوز اصلا جستجو نکردند هم جستجو کنند.

  4. از وییسی که فرستاده به دوستش تو اصفهان میگه یه مشکلی داره پیش میاد و نیاز دارم باحات حرف بزنم.چرا پلیس نه؟؟ چرا اصفهان؟؟؟پس یکی تعقیبش میکرده و دوستش فاطیما میشناستش در جریانشون هست احتمالا آبروی سما درمیان بوده به پلیس یا خانواده نگفته و دوستش در جریان هست.

  5. به نظرمن نباید حرفهای این بنده خدا ا نادیده گرفت همیشه بعضی از حقایق و واقعیتهایی بوده اند که قبلش ازطرف عوام به تمسخر گرفته شده بودند

  6. سلام دختر بنده خدا آخرش پیدا نشد ؟
    فیلم دیگه ای ازش ندیدین که بفهمید مشگل از کجا بوده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *