فیلم و عکس سنگ قبر مزار مهسا امینی را ببینید

فیلم و عکس سنگ قبر مزار مهسا امینی را ببینید

فیلم و عکس سنگ قبر مزار مهسا امینی را ببینید

فیلم و عکس سنگ قبر مزار مهسا امینی را ببینید مهسا امینی 22 ساله به همراه برادرش در ایستگاه قطار تهران بود که توسط پلیس بازداشت شد. او متهم به رعایت نکردن قوانین حجاب کشور شد.

بعد از گذشت 50 روز از مرگ این دختر در نهایت سنگ قبر او توسط خانواده اش نهاده شد که در این صفحه میتوانید مشاهده نمایید.

فیلم و عکس سنگ قبر مزار مهسا امینی

مرگ مهسا امینی در مرکز پلیس تهران با واکنش‌های متعددی روبرو شد. در چند روز اخیر نام مهسا امینی در هر محفلی شنیده می‌شود و اکنون همه منتظر هستند که واقعیت را جزء به جزء بدانند.


احمد وحیدی درباره پرونده درگذشت مهسا امینی گفت تاکنون گزارشی مبنی بر ضرب و شتم وی، از طرف دستگاه‌های نظارتی به ما ارائه نشده است.

رئیس شورای امنیت کشور ادامه داد: اساسا این نیرو‌ها وسیله‌ای برای ضرب و شتم ندارند، زیرا یک تعداد از بانوان رسمی فراجا در آنجا حضور دارند.

دکتر وحیدی اظهار داشت: به محض وقوع حادثه، پزشک در همان محل بالای سر خانم امینی می‌رود و با فاصله بسیار کمی اورژانس نیز در محل حاضر می‌شود. به لحاظ درمانی هم کار‌ها به سرعت انجام شده و سریعا به بیمارستان نزدیک محل، منتقل شده اند.

خبر درگذشت مهسا اميني، واکنش‌هاي بسيار زيادي را از سوي چهره‌ها و شخصيت‌هاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي و به اصطلاح سلبريتي‌ها و فوتباليست‌ها و ساير ورزشکاران و سينماگران به‌همراه داشت و البته واکنش‌ها به مرزهاي ايران محدود نماند. اما شايد مهم‌ترين واکنشي که بايد روي آن بحث کرد و دقيق شد، واکنش مردم کشور بود. مردمي که حتي بخشي از آن‌ها پس از شنيدن خبر درگذشت مهسا، مقابل بيمارستان کسري تهران جمع شدند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *