بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی) رپر در شبکه سه

سهراب ام جی رپری که فحاشی میکند در شبکه سه !

بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی) خواننده رپ (رپر) به همراه سوابق خوانندگی او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شب گذشته شبکه سه در حال گزارش از راهیان نور بود که در اقدامی عجیب با یک خواننده زیرزمینی رپ (خواننده گروه زدبازی) که آهنگهایش فحاشی میکند مصاحبه کرد! گویا صدا و سیما او را نشناخته بود

پخش مصاحبه سهراب ام جی در صدا و سیما

در 20 اسفند 98 شبکه سوم سیما در حالی که از شرکت کننده های راهیان نور گزارشی تهیه میکرد با سهراب ام جی (خواننده زدبازی) نیز مصاحبه کرد و این خواننده از علایق خود به مناطق جنگی صحبت کرد که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

فیلم مصاحبه با شبکه سه

دانلود این فیلم

بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی)

او یکی از خواننده های زیر زمینی ایرانی بوده که در سبک رپ فعالیت میکند و در گروه زدبازی به شهرت رسید.

بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی) رپر در شبکه سه

او به همراه سامان رضا‌پور (سامان ویلسون)، مهراد مستوفی‌راد (مهراد هیدن) که در شهرهای پاریس و لندن ساکن هستند گروهی به نام زدبازی را تشکیل داده و به انتشار اهنگ از طریق اینترنتی پرداختند.

سبک اهنگ های او سبک گنگستا رپ میباشد و به ادعای خودشان اولین خواننده های ایرانی بوده که در این سبک فعالیت میکنند.

همچنین ببینید: بیوگرافی حسین شریفی خواننده پاپ ایوان بند

گنگستا رپ (به انگلیسی: Gangsta rap) یکی از سبک‌های موسیقی هیپ هاپ است. در این گونه معمولاً از زد و خورد و درگیری‌های خیابانی و همچنین مفاهیم خلاف عرف جامعه همچون استفاده آزاد از مواد مخدر و تشویق به بی‌اعتنایی، سکس و دشمنی با پلیس گفته می‌شود.

وی در اولین آلبومی که به صورت مشترک با گروه زدبازی منتشر کرد “تهران مال من” نام داشت که در سال 1391 به صورت اینترنتی منتشر شد. همچنین هیچ‌کس، بهزاد لیتو و آرشِ دارا در این آلبوم به عنوان خواننده مهمان حضور داشتند.

بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی) رپر در شبکه سه

فحاشی در آهنگهایش

سهراب ام جی در برخی از آهنگهایش اقدام به فحاشی میکند که در همین رابطه یکی از اعضای گروهشان به نام سامان ویلسون توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

بعد از جدا شدن اعضای گروه از یکدیگر و تشکیل گروه‌های خود، اعضای اولیه زدبازی (سامان ویلسون و مهراد هیدن) گروهی به نام بزرگ را تشکیل دادند. سهراب ام جی در ابتدا قرار بود که عضوی از این گروه باشد اما به دلایل شخصی فقط در ۳ ترک در آلبوم بزرگ حضور داشت.

بیوگرافی سهراب ام جی (سهراب مصطفوی) رپر در شبکه سه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *