شکایت النصر از پرسپولیس و سوء نیت پرسپولیس در جذب بازیکن

شکایت النصر از پرسپولیس و سوء نیت پرسپولیس در جذب بازیکن ماجرای عجیب و غم انگیز برای پرسپولیس ایران !

بعد از شکایت النصر از تیم پرسپولیس مبنی بر قراردادهای غیرمجاز قرمزپوش ها با بازیکنانش در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از فیفا استعلام گرفت که آیا پرسپولیس محروم بوده؟ و فیفا پاسخ مثبت داده است و به کنفدراسیون آسیا اختیار تام داده که هر تصمیمی در این باره میتواند بگیرد!

فیفا به Afc اختیار تام داد!

شکایت النصر از پرسپولیس و سوء نیت پرسپولیس در جذب بازیکن

ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس

ماجرا از این قرار بوده که برانکو ایوانکویچ برای دریافت مطالباتش از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده بود و فیفا هم به پرسپولیس در تاریخ 12 آگوست هشدار داد که 30 روز وقت دارد مطالبات برانکو را پرداخت کند و در غیر این صورت از خرید بازیکن محروم خواهد شد..!

اما مدیران پرسپولیس فکر میکنید چکار کردند؟

مدیران پرسپولیس به جای اینکه در مهلت 30 روزه فیفا مطالبات برانکو را پرداخت کنند در این 30 روز شروع به خرید بازیکن کردند که اگر بعد از 30 روز محروم شدند دیگر نیاز به بازیکن جدید نداشته باشند!!!

حالا النصر این ماجرا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داده که پرسپولیس در جذب بازکنان سوءنیت داشته است.

باشگاه النصر مستندات کافی درباره عدم صلاحیت قانونی بازی حامد لک، آرمان رمضانی، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و سعید آقایی در لیگ قهرمانان را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده است.

ثبت یکباره و دسته جمعی قرارداد بازیکنان جدید بعد از دریافت هشدار فیفا حاصل از نیت غیر ورزشی و سوء نیت است که مورد تاکید باشگاه النصر قرار گرفته است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در مهلت قانونی این باشگاه انجام شده که تا 12 سپتامبر اعتبار داشته و طبق حکم فیفا محرومیت پرسپولیس بعد از این تاریخ آغاز شده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا