فیلم کامل سوتی صدا و سیما مهمان خارجی به نام ظفر مهدی + جزئیات کامل

فیلم کامل سوتی صدا و سیما مهمان خارجی به نام ظفر مهدی + جزئیات کامل

فیلم کامل سوتی صدا و سیما مهمان خارجی به نام ظفر مهدی + جزئیات کامل

ماجرای سوتی صدا و سیما مهمان خارجی

فیلم کامل سوتی صدا و سیما مهمان خارجی ظفر مهدی و جزئیات کامل سونی و گاف صداوسیما موقع مصاحبه زنده با مهمان خارجی را در این صفحه ببینید.

چند روز پیش اتفاقی در صداوسیما رخ داد که بازتاب گسترده ای به همراه داشت مجری صداوسیما هنگام ارتباط با کارشناس خارجی درباره جنایات اسرائیل سوتی عجیبی داد که حسابی جنجال به راه انداخته است.

این مهمان خارجی که ظفر مهدی نام داشت قبل اینکه با مجری صداوسیما مصاحبه ای برقرار کند به زبان فارسی صحبت کرد و مشخص شد او ایرانی بوده و به عنوان کارشناس خارجی در صداوسیما حضور پیدا کرده است.

این اتفاق سوژه کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص رسانه های معاند شده است صداوسیما د سالهای اخیر سوتی های زیادی داده که همین باعث شده دسمایه طنز کاربران فضای مجازی قرار بگیرد..

این درحالی رخ داد که چندی پیش نیز صداوسیما صدای کریس رونالدو را صداگذاری کرده و از زبان او گفتند که این فوتبالیست به حمایت از مردم فلسطین درامده و گفته که من پیراهنم را با قاتل عوض نیمکنم و سپس به حمایت از مردم فلسطین پرداخته است.

که بعدا مشخص شد این صداگذاری مبتدیانه از جانب صداوسیما بوده و رونالدو به حمایت از مردم سوریه پرداخته است.

صداوسیما پس از انقلاب ۱۳۵۷ به شدت گسترش یافت و علاوه بر شبکه‌های داخلی و جهانی صدا و سیما، از بیش از صد پایگاه اطلاع‌رسانی الکترونیک و رسانه‌ای نوشتاری نیز بهره می‌برد. کنگره آمریکا در تاریخ فوریه ۲۰۱۳ (میلادی)، صدا و سیمای ایران را به دلیل ارسال امواج پارازیت بر روی امواج ماهواره، مشمول تحریم اعلام کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خیلی خندیدم فقط موندم وقتی میخام بگم صدا وسیما دروغ گویه همه میخان بزننم چرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *