سوییچ پارتی چیست و فیلم دستگیری 23 دختر و پسر رودهن تهران

سوییچ پارتی چیست و فیلم دستگیری 23 دختر و پسر رودهن تهران

سوییچ پارتی چیست

سوئیچ پارتی یکی از اقدامات زشت و حیوانی بوده که توسط برخی از زوج های بی بند و بار و هرزه انجام میشود زوج هایی که هیچگونه تعهدی به هم ندارند سوئیچ پارتی به این صورت است که چند زوج به مهمانی میروند و سوییچ خورد را درون یک گلدان می اندازند و بعد از مهمانی زنهای هر یک از انها یک سوییچ را به صورت قرعه از گلدان در می اورند و باید با صاحب سوییچ همخواب شوند! به عبارتی دیگر همسران خود را با یکدیگر تبادل میکنند روشی که فقط در حیانات دیه میشود.

سوئیچ پارتی حتی در بی بند و بار ترین شهرهای دنیا نیز کار ناپسندی است حال که برخی از زوج های حیوان صفت آن را مرتکب میشوند.

سوییچ پارتی چیست و فیلم دستگیری 23 دختر و پسر رودهن تهران

دستگیری دختر و پسرهای سوییچ پارتی در تهران

دادستانی تهران اعلام کرده که روز گذشته در یک ویلای رودهن ۲۳ نفر دختر و پسر رون استخر با عنوان سوئیچ پارتی مهمانی گرفته بودند دستگیر شده‌اند و این ویلا پلمم شد.

به عبارت دیگر سوییچ پارتی نوعی سبک زندگی حیوانی میباشد.

دادستان تهران خبر داده گزارش مردمی از حضور تعداد زیادی دختر و پسر به درون یک ویلا و رفتارهای ناشایست آن ها که با صدای بلند به دیگر فحاشی می کردند پلیس به این محل آمده و مشخص شد ۲۳ دختر و پسر بدون اینکه هیچ گونه از نسبت فامیلی و یا عقدی داشته باشند درون یک استخر به رفتارهای همجار شکنان میکنند که بلافاصله دستگیر شدند و به دستور دادستان این ویلا پلمپ شد.

گزارش دستگیری گروهی دختر و پسرها در پارتی

وی درون ادامـه افزود کـه این باند کـه با تبلیغات زیـاد اقدام بـه عضو گیری مـی د کـه با هدف قرار کانون خانواده ها و منحرف آنـها بـه رفتارهای غیراخلاقی از جمله خانوادگی کـه مـی توان از سوئیچ پارتی نام برد قصد داشتند از این راه خانواده ها و از جمله جوانان را به منظور مقاصد سیـاسی خود درون کشور سوء استفاده کنند. وی همچنین از نحوه دستگیری افراد مذکور گفت کـه بیشتر این افراد درون سوئیچ پارتی هایی کـه در باغ های خارج از شـهر برگزار مـی شد دستگیر شدند.

بی بند و باری با ترویج فیلم های ترکیه ای

صنعتی شدن زندگی زنان و مردان موجب بالا رفتن سطح توقعات بانوان و زیاده طلبی و تنوع خواهی مردان گشته و زمینه را برای بروز اختلاف و جدایی ها فراهم ساخته است.

اساساً موضوع رابطه جنسی و همچنین پاسخگویی به نیاز جنسی موضوعی خیلی حساس و پر اهمیت تلقی می‌شود. در نظام‌های فکری کشورهای گوناگون، آن دسته از روابط جنسی بین زن و مرد که بدون رعایت چارچوب و موازین رایج در آن جامعه شکل گرفته باشد؛ به مفهوم بی بند و باری و فساد تعریف شده است. فرهنگ برقرار در هر کشور در هر دوره تاریخی دچار تغییرات زیادی بوده است که ریشه در تفکر حاکمان و اندیشمندان آن کشور دارد.

همانطور که می دانید دین اسلام و مذهب شیعه، پاسخگویی به نیازهای جنسی زن و مرد را در چارچوب ازدواج و عقد نکاح تعریف کرده است. بنابراین تنها بستر قانونی و شرعی و اخلاقی رفع نیازهای جنسی زن و مرد در ایران در قالب ازدواج دائم و موقت تعریف شده است.

طبعاً دستورات قانونی و شرعی به دلیل آنکه در طول گذر زمان در فرهنگ غالب مردم جای خود را باز می‌کند از جایگاه اجتماعی نیز برخوردار می‌شود با این اوصاف همان طور که می دانیم؛ پاسخگویی به نیازهای جنسی در قالبی غیر از ازدواج برای عموم مردم ایران مسئله‌ای ناخوشایند، ناپسند و غیر اخلاقی قلمداد می‌شود.

بی بند و باری مخل جامعه است

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما پیشگیرانه است. در حالی که در غرب پیشگیری نمی‌کنند بلکه راهکارهای درمانی در پیش رو دارند. برای مثال سقط جنین را قانونی می‌کنند ولی در ایران از ابتدا به زنان و مردان توصیه می‌شود که وارد روابط خارج از چارچوب خانواده و بی بند و بار نشوند. در اوایل شیوع کرونا هم در کشور ما بر خلاف کشورهای دیگر خیلی از مردم به صورت خودجوش وارد میدان شدند؛ ماسک دوختند و یا کمک‌های بیشمار مردمی انجام شد ولی در کانادا این طور نبود و حتی به فروشگاه‌ها حمله می‌کردند و دستمال توالت و … تهیه می‌کردند طوری که مدتی نایاب شده بود. یا در کانادا توصیه می‌شود که بعد از خوردن مشروبات الکی رانندگی نکنید با این وجود رعایت نمی‌شود و بسیاری از آمار تصادفات ناشی از همین علت است در صورتی که در دین اسلام گفته شده که اصلاً نباید سمت مشروبات حرام رفت. با مقایسه مصادیقی از این دست در کشورمان با کانادا می‌توان گفت قوانین درمانی آنجا در مقایسه با راهکارهای پیشگیرانه کشورمان واقعاً فلج است و به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

استخرپارتی، رنگ‌پارتی یا سوییچ‌پارتی مدت‌هاست که دیگر مختص پایتخت نیست، این روزها جوانان شهرهای کوچک‌تر نیز از چنین مهمانی‌هایی دم می‌زنند؛ به همین خاطر برخی کارشناسان بر لزوم برخورد مناسب با چنین روندی تاکید می‌کنند؛ زیرا با گسترش چنین باورهایی دیگر نمی‌توان نشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی پیدا کرد.

سوییچ پارتی نوعی مهمانی است که در آن مهمانان به همراه همسر خود به یک مهمانی رفته و قبل از ورود به مهمانی و یا پارتی سوئیچ (کلید) خودرو خود را داخل یک کاسه می‌اندازند و پس از اینکه پارتی تمام شد خانم‌ها (همسران مهمانان) سوار خودرو خود می‌شوند و هر مردی که از داخل کاسه هر سوئیچ از خودرو را برداشت می‌تواند با همان خودرو و زن داخل آن به خانه خود برود و …

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. سوغات و فرهنگ غرب برای فرهنگ و جامعه ایرانی…..

  2. همینا چند وقت پیش عزاداشتن برا م. الف
    الان اینجوری فساد میکنن من فقط دلم برا اونی میسوزه که کارگره و برا نون حلال از ساختمون میفته بعد یه مشت قرطی مرفه بی درد لگد انداز به جامعه تا خرخره تو پولن البته اینا پول حروم خوردن وگرنه پول حلال ادمو به اینجور کارا نمیندازه

  3. سیده فاطمه امیری

    زندگی حیواناتم یه چارچوبی داره آخه این دیگه چه سمی بوود

  4. حیوانات شرف دارند

  5. اولئک کالانعام بل هم اضل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *