سکانس حذف شده فیلم علفزار رقص مختلط در باغ و استخر

فیلم کامل سکانس حذف شده فیلم علفزار رقص مختلط در باغ و استخر

سکانس حذف شده فیلم علفزار رقص مختلط در باغ و استخر

سکانس حذف شده فیلم علفزار رقص مختلط در باغ و استخر که از این فیلم حذف شده است و در شبکه نمایش خانگی دیده نمیشود.

داستان فیلم علفزار درباره بازپرسی روایت می شود که با دو راه انتخاب مزیت و فرصت یا حقیقت و عدالت روبرو می شود و موضوع اصلی فیلم پرخاشگری است.

یکی از نقاط قوت علفزار، داستان سرایی جذاب و اصولی است.

علفزار اولین ساخته بلند کاظم دانشی است که بخشی از موج جدید تولیدات رئالیستی «اجتماعی» سینمای ایران است.

سکانس حذف شده فیلم علفزار رقص مختلط

کاظم دانشی کارگردان این فیلم چندین پرونده قضایی را تجمیع کرد و فیلمنامه علفزار را نوشت. او به دلیل اصالت داستان ها نیمه راه را طی کرد تا مخاطب را با داستانش همراهی کند. فیلم شروع تعاملی بسیار خوبی با اتفاقی تلخ و تکان دهنده دارد و پس از بسترسازی برای شروع داستان اصلی، داستان شروع می شود.

فیلم علفزار نخستین ساخته‌ی بلند سینمایی کاظم دانشی است که در امتداد موج تازه‌ی تولیدات واقع‌گرای «اجتماعی» سینمای ایران قرار می‌گیرد. آثاری با محوریت جلوه‌های گاه صادقانه و گاه جعلی، اما نسبتا بی‌پرده و صریحی از گوشه‌های تاریک یا پنهان جامعه؛ با تصاویر و کلماتی که پیش‌تر در جریان اصلی تولیدات مجوزدار سینمایی، یا رسانه‌های رسمی، امکان نمایش‎‌شان نبود. دانشی در این راه، ماجرای واقعی و تکان‌دهنده‌ی تجاوز گروهی در خمینی‌شهر اصفهان در سال ۱۳۹۰ را به‌عنوان یکی از منابع الهام پیرنگ اصلی‌اش برگزیده، و برای شکل‌گیری تجربه‌ی پرتنش و ملتهب اثرش روی ماهیت جنجال‌برانگیز سوژه‌ی محوری‌اش حساب ویژه‌ای کرده است.

تقریبا تمام فیلم علفزار در یک دادسرا می‌گذرد، فضایی که نمی‌دانم تا امروز گذرتان به آن خورده و یا نه اما دو ساعت ماندن در راهروهای آن، صبر ایوب می‌خواهد. این فضاها پر از پتانسیل برای داستان نویسی و فیلمنامه نویسی هستند و تا امروز تنها موضوعاتی مانند قصاص مورد توجه فیلمسازان ایرانی قرار گرفته است. کاظم دانشی (کارگردان فیلم) اما با درایت بیشتری به سراغ این پرونده‌های قضایی رفته و دست روی مواردی گذاشته که کمتر درباره آن شنیده شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *