سکته مهران غفوریان در برنامه مسابقه اعجوبه ها با دیدن مار و عقرب

سکته مهران غفوریان در برنامه مسابقه اعجوبه ها با دیدن مار و عقرب

سکته مهران غفوریان در برنامه اعجوبه ها + فیلم و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سکته مهران غفوریان در برنامه مسابقه اعجوبه ها با دیدن مار و عقرب

برنامه مسابقه اعجوبه ها که در 17 آبان ماه 1398 از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته است توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد.

فیلم سکته مهران غفوریان در برنامه اعجوبه ها

در این مسابقه که شرکت کننده های آن کودکان است باید بتوانید با حضورشان در این مسابقه استعداد خود را به نمایش بگذارند و هر کاری که بلد هستند را اجرا کنند تا بتوانند توجه مهران غفوریان را به خود جلب کنند.

در سومین قسمت این برنامه پسر و دختر بچه ای به این برنامه آمدند و گفتند ما میخواهیم برای اقای غفوریان غذایی هدیه بدهیم که این مجری نیز ذوق زده شده و از این دو کودک حسابی تشکر کرد و فکر کرد برایش غذا می آورند.

سکته مهران غفوریان در برنامه مسابقه اعجوبه ها با دیدن مار و عقرب

سپس یک سینی در حالی که درب آن پشویده بود برای این مجری آوردند و مهران غفوریان با علاقه زیادی درب آن را بلند کرد اما با عقرب و مار سمی مواجه شد که باعث وحشت او شد و  مهران غفوریان را تا مرز سکته پیش برد.

این برنامه در ال حاضر بینندگان زیادی را به دست اورده است و مورد استقبال مخاطبان تلویزیونی قررا گرفته است.

کپی بودن برنامه اعجوبه ها از یک برنامه آمریکایی

در حالی که این مسابقه از شبکه سوم سیما پخش میشود منتقدان زیادی را به دست اورده است و آنها معتقدند که این مسابقه دقیقا از یک مسابقه تلویزیونی امریکایی کپی شده است.

چند شبی است که برنامه ای با عنوان “اعجوبه ها” از شبکه سه سیما پخش می شود. اجرای این برنامه را مهران غفوریان بر عهده دارد. گفته می شود این برنامه کپی یک برنامه خارجی با عنوان ” little big shots ” است.

اجرای این برنامه خارجی را “استیو هاروی” شومن معروف هالیوودی برعهده دارد. گفته می شود حتی سبیل مهران غفوریان هم به تقلید از از هاروی است!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *