سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی در کانادا جنجال شد ماجرای وزیر بهداشت سابق

سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی و خانواده در کانادا جنجال شد +عکس

سفر خانوادگی سید حسین قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت در کانادا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گر فته است وزیر دولت حسن روحانی در شهر کبک کانادا که گفته میشود به همراه خانواده اش در اروپا حضور پیدا کرده است تصاویر انها در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی در کانادا جنجال شد ماجرای وزیر بهداشت سابق

ماجرای سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی در کانادا

برخی از کاربران مدعی هستند که آنها مهاجرت کرده اند و برخی دیگر مدعی هستند که خانواده حسین قاضی زاده هاشمی برای تعطیلات تابستانی به کانادا سفر کرده اند.

سید حسین قاضی زاده هاشمی سالهای زیادی فعالیت سیاسی داشته است و مدتی به عنوان وزیر بهداشت فعالیت کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا استعفا داد و سعید نمکی جایگزین او شد.

حواشی

عکس های منتشر شده از سفر خانوادگی قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت روحانی به کانادا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و جنجال به پا کرد. در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تصاویر منتشره از گزارش تصویری شبکه اینترنتی رادیو کانادا در اینترنت حاکی از سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت سابق به همراه خانواده اش به کبک کانادا حکایت دارد.

سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی در کانادا جنجال شد ماجرای وزیر بهداشت سابق

سید حسن هاشمی، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی فروردین ماه ۱۳۳۸ در فریمان، در خانواده­ ای مذهبی متولد شد. پدر ایشان با شغل عطاری از چهره های مورد وثوق شهر فریمان بودند. وی در کودکی قرآن را نزد مرحوم آقای شیخ حسین مطهری پدر شهید بزرگوار مرتضی مطهری فرا گرفت و پس از پایان دوره ابتدایی، دوره متوسطه را در دبیرستان فردوسی مشهد ادامه داد. وی همزمان در فعالیت­های مذهبی که توسط بزرگان دینی برگزار می­شد شرکت داشت.

واکنش ها

علی احمدنیا: قاضی زاده هاشمی رو میشه ازش متنفر باشیم با خودت بمال اما جفاست اگه خدمتش در طرح عمومی بهداشت رو به مردم با کم کردن هزینه سلامت در کشور نادیده بگیریم

علیرضا وهاب‌زاده: مگه با پول من و شما رفته؟! خودش انقدر ثروت داره که هرجای دنیا بخواد بهترین زندگی رو میتونه داشته باشه.

مهندس لیام نیسون: قاضی زاده هاشمی پزشک و متخصص کاربلد و از لحاظ مالی وضعش بسیار خوبه…
صاحب کلینیک نور هستش که سالیانه صدها هزار نفر برای اعمال جراحی چشم و …بهش مراجعه میکنن..
اینکه رفته کانادا یا خرجای دیگه مشکلش چیه؟
الان سمتی ندارن و مشکلی توش دیده نمیشه..
مگر بخوای از کاه کوه بسازی.

محمد: یکی با پول خودش میره کانادا و یکی هم با اختلاس!
آره فرق داره کی چجوری بره…

پویا پیرحسینلو: ‏‎ایشون که از ابتدا معلوم بود پزشک بسیار ثروتمندی هستند، مشکل کسانی هستند که با ادعای زاهد ِ مستضعف ِ سر به مهر، مردم رو به فقر و اسارت می‌کشند و بعد معلوم میشه چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *