سید حسین موسوی زندگی پس از زندگی قسمت 8 (فیلم کامل)

سید حسین موسوی زندگی پس از زندگی قسمت 8 (فیلم کامل)

فیلم کامل سید حسین موسوی برنامه زندگی پس از زندگی قسمت 8 فصل 5 دوشنبه 28 اسفند 1402 را در این صفحه اماده کرده ایم و درباره تجربه مرگ خود توضیحاتی داد که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

بیوگرافی سید حسین موسوی

سید حسین موسوی متولد 1359 در قزوین بوده که در اسنپ کار میکند و دارای یک فرزند پسر است او در 20 فروردین سال 1400 به بیماری کرونا مبتلا شد و به دلیل خوردن داروهای اشتباهی به عفونت شدید ریه برای مدتی به کما رفت و جان خود را از دست داد و در نهایت خداوند به او عمر دوباره عطا کرد.

 سید حسین موسوی زندگی پس از زندگی قسمت 8 (فیلم کامل)

زندگی پس از زندگی قسمت 8 فصل 5

سید حسین موسوی در برنامه زندگی پس از زندگی که در سه شنبه 28 اسفند 1402 از شبک 4 پخش شد درباره تجربه مرگ خود در دوران کما صحبت کرد که مورد توجه مردم قرار گرفت.

تماشای قسمت هشتم فصل ۵ زندگی پس از زندگی
از لینک زیر در تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده کنید

https://telewebion.com/live/tv4?e=0xc140ee5

مجموعه زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون یکی از ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان سیما است که هر روز به مدت یک ساعت در لحظات ملکوتی نزدیک به افطار از تلویزیون پخش می‌شود. این برنامه به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند.

 سید حسین موسوی زندگی پس از زندگی قسمت 8 (فیلم کامل)

زندگی پس از زندگی در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۲۳:۴۰ همان روز و ۱۲ روز بعد پخش می‌شود.

همچنین ببینید

فیلم کامل مهدی زنجیرانی فراهانی زندگی پس از زندگی قسمت ۷ فصل ۵

به گفته او، دومین کاری که افراد می توانند در این خصوص انجام دهند این است که تحقیق کنند.زیرا ما تجربه گرانی را معرفی می‌کنیم که پزشک و شاهد و افراد متعدد، آن چه رخ داده است را تأیید می‌کنند که همه آن‌ها زنده هستند و وقتی تجربه گر به طور مثال می‌گوید در دوران بستری ام در آی سی یو یا سی سی یو بودم و می دیدم در حیاط بیمارستان یا طبقه‌های بالا و یا بیرون از آن جا، دیگران مشغول چه کاری بوده اند، به دنبال این افراد می رویم و با آن‌ها صحبت می‌کنیم و این افراد نیز، تأیید می‌کنند. در نتیجه، بینندگان می توانند به بیمارستان‌های مذکور مراجعه کنند و از پزشکان بپرسند که آیا چنین چیزی وجود داشته است یا خیر؟!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *