سید علی حسینی (افشین در سریال خانه امن) سرباز گمنام امام زمان کیست؟

سید علی حسینی سرباز گمنام امام زمان کیست؟

سید علی حسینی سرباز گمنام امام زمان کیست؟ ماجرای سر بریده شدن توسط موساد را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سید علی حسینی سرباز گمنام امام زمان

او یکی از سربازان گمنام امام زمان بوده که در سازمان اطلاعاتی موساد نفوذ کرده بود و توانسته بود اطلاعات محرمانه زیادی را از موساد منتشر کند که در نهایت توسط عوامل این سازمان شناسایی شد و سر او را بریدند.

سید علی حسینی (افشین در سریال خانه امن) سرباز گمنام امام زمان کیست؟

سریال خانه امن که این شبها از شبکه اول سیما پخش میشود درباره مسائل امنیتی و سیاسی کشورمان و فعالیت های داعش و اسرائیل بوده که نگاهی به نحوه شهادت و سربریده شدن علی حسینی داشته است.

امین زندگانی (بازیگر) این نقش را برعهده داشته است و توانسته خیلی خوب از عهده این نقش براید.

شخصیت «افشین» یکی از ماموران امنیتی و مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی در سریال «خانه امن» بود. ویژگی‌های نقش امنیتی افشین باعث شده تا این نقش را به یکی از شهدای سرباز گمنام امام زمان (عج) به نام شهید سید علی حسینی، نسبت دهند.

امین زندگانی از چالش بازی در نقش امنیتی می گوید: متاسفانه در چنین کار‌هایی خیلی نمی‌توانی شخصیت‌های واقعی را پیدا کنی و بیشتر به فیلم نامه و صحبت‌هایی که با احمد معظمی و مشاور کار داشتم، رجوع کردم. جا‌هایی به تفاهم می‌رسیدیم و گاهی من نظر می‌دادم و تعامل خوبی داشتیم. احمد هم شهامت به خرج و اجازه داد جا‌هایی متفاوت به این شخصیت نگاه کنم و این موضوع سبب شد شخصیت «افشین» اندکی دورتر از تصویر‌های همیشگی از چنین مامور‌هایی باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *