سید هادی خسروشاهی کیست؟ بیوگرافی و درگذشت بر اثر کرونا

سید هادی خسروشاهی کیست؟ بیوگرافی و درگذشت بر اثر کرونا

سید هادی خسروشاهی کیست؟ بیوگرافی و درگذشت بر اثر کرونا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت

حجت الاسلام سید هادی خسروشاهی بعد از تایید تست بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد و به دلیل عفونت ریه و همچنین کهولت سن درگذشت.

ایشان که در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود در نهایت جان خود را از دست داد

سید هادی خسروشاهی کیست؟ بیوگرافی و درگذشت حجت الاسلام سید هادی خسروشاهی

سید هادی خسروشاهی کیست؟

وی متولد 1317 در شهر تبریز بوده و از چهره های سرشناس و مهم حوزه علمیه قم محسوب میشد که شاگردان بسیاری زیادی را در این حوزه پرورش داده بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال

وی فعالیت های سیاسی و اجتماعی فراوانی را در کارنامه دارد و قبل از انقلاب مبارزه های زیادی را با ساواک و رژیم پهلوی انجام داده و بارها توسط ساواک مورد شکنجه قرار گرفته است.

سید هادی خسروشاهی کیست؟ بیوگرافی و درگذشت بر اثر کرونا

حجت‌الاسلام سید هادی خسروشاهی، در سال 1317ش در تبریز، در خانواده‌ای آراسته به دین، علم و فقاهت، به دنیا آمد. تاریخ سه قرن از حیات و کوشش علمی و فقهی اجداد وی، که جملگی از علمای بزرگ و فقهای نام‌دار ایران و عراق در دوران خود بوده‌اند، این حقیقت را به خوبی روشن می‌سازد.

 

تألیفات و آثار وی به زبان فارسی و عربی (علاوه بر صدها مقاله در نشریات اسلامی ایران و جهان اسلام) منتشر شده است. آثار وی که بالغ بر هشتاد جلد می‌شود، بیش از چهل جلد آن‌ها تاکنون بارها در داخل و خارج کشور چاپ شده است. علاوه بر تألیفات و ترجمه‌ها، 120 جلد کتاب دیگر نیز با تحقیق، توضیح و یا مقدمه و اشراف ایشان در ایران، ایتالیا و مصر چاپ و منتشر شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *