سیروس گرجستانی درگذشت

سیروس گرجستانی بازیگر درگذشت

سیروس گرجستانی بازیگر درگذشت بیوگرافی و علت مرگ وی را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی در ادامه در این بخش از مجله شبونه  مشاهده کنید.

سیروس گرجستانی درگذشت

آقای سیروس گرجستانی بازیگر توانای عرصه  سینما و تلویزیون متاسفانه امروز پنجشنبه دوازدهم تیر ماه بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ها لحظاتی پیش آقای گرجستانی به علت عارضه قلبی در بیمارستانی  به نام شهید لواسانی دار فانی را وداع گفت وی از بازیگران پرسابقه عرصه سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی جان خود را از دست داد.

سیروس گرجستانی درگذشت

بیوگرافی سیروس گرجستانی

زنده یاد  در سال ۱۳۲۳ در شهر بندر انزلی دیده به جهان گشوده است وی تحصیلات خود را در دبستان رشتی طی کرد و زمانی که فقط هشت سال سن داشت به همراه خانواده خود به شهر تهران می آید.

آغاز فعالیت هنری

ایشان فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سن ۲۵ سالگی در سال ۱۳۴۹  با حرفه‌ای تئاتر آغاز کرد و توانست اولین تئاترخودر را به نام  سنگلج بازی کند سپس در سال ۱۳۵۶ به طور رسمی وارد حرفه ای  بازیگری در عرصه تلویزیون و سینما شد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی ملکه رنجبر بازیگر + ماجرای درگذشت

از مهم‌ترین آثار ایشان می‌توان به متهم گریخت، زن بابا ،گاوصندوق اشاره کرد وی همچنین در سریال جدید شبکه یک سیما به نام  شاهرگ ساخته سید جلال دهقانی اشکذری نیز بازی می کند.

سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *