فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها

فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها و تصاویر

فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها

فیلم کامل شادی و رقصیدن ماموران یگان ویژه در خیابان بعد از برد فوتبال تیم ملی ایران به همراه واکنش ها را در ادامه ببیینید.

فیلم های کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه

بعد از برد تیم ملی ایران در مقابل ولز بسیاری از علاقمندان به فوتبال به خیابان‌ها آمده و خوشحالی و شادی کردند.

اما ویدیو هایی از شادی نیروهای امنیتی و یگان ویژه در خیابان ها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

ماموران یگان ویژه با لباس نظامی اقدام به رقص و پایکوبی کرده که در نوع خود می تواند جالب باشد.

با توجه به اغتشاشات روزهای اخیر درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی صورت گرفته بود حالا انتشار تصاویر جشن و شادی ماموران یگان ویژه تصاویری متفاوت را از آن‌ها مخابره کرده است.

همچنین ببینید:

 

تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز در دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم ملی ایران موفق شد در دقایق پایانی دو گل ارزشمند را به ثمر رساند و 3 امتیاز این بازی را کسب کند.

تصویر جشن ماموران یگان ویژه در خیابان

فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها

روزبه چشمی و رامین رضاییان زننده گل های تیم ملی ایران در مقابل ولز بودند تیم ملی ایران باید روز سه شنبه در مقابل تیم ملی آمریکا قرار بگیرد و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران به مرحله بعد جام جهانی صعود خواهد کرد.

اتفاقی که برای تیم ملی ایران بسیار مهم خواهد بود در روزهای اخیر فشارهایی بر روی بازیکنان تیم ملی ایران به وجود آمده بود و در بازی اول در مقابل انگلستان این فشارها تاثیر خود را نشان دادند و ایران شش بر دو در این بازی شکست خورد.

فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش هافیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها فیلم کامل شادی و رقص ماموران یگان ویژه در خیابان +واکنش ها

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *