فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون خفه کردن و فشار گلوی کیروش و کشیدن لپ او

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون خفه کردن و فشار گلوی کیروش خطرناک و عجیب

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون خفه کردن و فشار گلوی کیروش و کشیدن لپ او

فیلم کامل خوشحالی خطرناک سردار آزمون و خفه کردن کی روش با فشار گردن و کشیدن لپ که مورد توجه کاربران شبکه های اجتناعی قرار گرفته است.

روز گذاشت مسابقه تیم ملی ایران و تیم ملی ولز برگزار شد که ایران موفق شد با نتیجه دو بر صفر در دقایق پایانی تیم ملی ولز را شکست بدهد.

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون

اما یکی از حواشی جالبی که این مسابقه به همراه داشت شادی بعد از گل سردار آزمون بود که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت بعد از اینکه رامین رضاییان گل دوم ایران را به ثمر رساند سردار آزمون از روی نیمکت ذخیره ها به کارلوس کی روش حمله کرد و گردن او را فشار داد.

البته لوس کی‌روش شادی او را درک کرده‌ به او لبخند زد تیم ملی فوتبال ایران که به شدت تحت فشار های روانی از سوی کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود در مسابقه با ولز سایت کرد که دیگر به حواشی توجهی نکند.

این مهاجم بعد از مسابقه در گفتگو با خبرنگاران ایرانی توضیحی درباره این حرکتش نداد اما سایت bombardir روسیه نقل قولی از آزمون درباره دلیل حرکتش انجام داده است.

آزمون گفت: همه چیز خوب است. ما فقط کی روش را خیلی دوست داریم!

همچنین ببینید:

فیلم کامل عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی
فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی
بیوگرافی سردار آزمون و همسرش و دوست دخترش
بیوگرافی آلیا دوست دختر روسی سردار آزمون و بچه دار شدن

سایت sportbox روسیه هم جشن گل آزمون را «خطرناک» توصیف کرد و نوشت: «واکنش آزمون به گل دوم یک شوک واقعی برای کارلوس کی روش سرمربی ایرانی بود. در حین شادی، سردار به سمت سرمربی دوید و با دو دست گلوی او را گرفت. برای یک ثانیه، این پرتغالی را مات و مبهوت کرد، او از تعجب بسیار ترسید.

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون خفه کردن و فشار گلوی کیروش و کشیدن لپ او

به گفته خبرنگاران هواداران تیم ملی ایران در بازی با ولز به دو دسته تقسیم شده بودند یک دست آنها را هو می کردند و یک دست آنها را تشویق می کردند اما صدای تشویق کننده ها به مخالفان می چربید علت آن هم حضور پلیس قطر بود که با مخالفان برخورد می کرد.

یکی دیگر از حواشی مسابقه ایران و ولز شادی امیر قطر بعد از گل تیم ملی ایران بود تیم ملی قطر که نتوانست در دو بازی اخیر امتیاز کسب کند و با شکست سنگین روبرو شد حالا باید از روی سکوها مسابقات تیم های ملی دیگر کشورها را مشاهده کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *