شاه عباس سلجوقی کیست کسی که مدعی است پادشاه ایران خواهد شد

شاه عباس سلجوقی کیست این روزها همه پادشاه هستند شما چطور؟

شاه عباس سلجوقی کیست کسی که مدعی است پادشاه ایران خواهد شد او خود را از بازمانده های سلجوقیان مینامد.

شاه عباس سلجوقی کیست کسی که مدعی است پادشاه ایران خواهد شد

چند روزیست که درخارج ازکشور عده ای خود را مدعی پادشاهی در ایران می‌دانند از رضا پهلوی گرفته تا مریم رجوی و سایر چهره های ضد انقلابی دیگر مدعی هستند که در آینده پادشاه ایران خواهند شد حتی افراد گمنام نیز ادعای پادشاهی دارند.

شاه عباس سلجوقی کیست

اخیرا فردی خود را بازمانده دوران سلجوقیان میداند مدعی است که می‌خواهد پادشاهی ایران را تقبل کند او خود را شاه عباس سلجوقیان معرفی می‌کند و می‌گوید که می‌خواهد بر ایران تسلط پیدا کند این در حالی است که در ماه‌های گذشته طالبان و داعش و سایر گروه های تروریستی در بیانیه های اعلام کرده بودند که ایران را فتح خواهند کرد.

اعلام پادشاهی افراد مختلف در خارج از کشور از زمان آمادگی رضا پهلوی برای این کار شروع شد بسیاری از افراد خارج از کشور رضا پهلوی را قبول ندارند و به همین دلیل چهره های دیگری مدعی هستند که پادشاه ایران خواهند شد این اتفاقات باعث شده که رسانه‌های خارجی آنها را به تمسخر بگیرند.

هرکسی که جدش معروف بوده ادعای پادشاهی میکند

خبرگزاری فارس نوشت:

در ایام اغتشاشات تا الان، چهره های جدیدی که خود را نوادگان سلسله‌های پادشاهی می‌دانند، به میدان آمده تا شاید دفتر و دستکی به راه بیاندازند. البته برخی از این افراد پیش تر خود را در صفحه های اجتماعیشان معرفی کرده بودند اما آشوب‌های اخیر فرصت دوباره‌ای برای عرض اندام آنها شد.

اختلافات در ماجرای وکالت دادن دامن رسانه های ضد انقلاب را هم گرفته است. درحالی که بی‌بی‌سی و منوتو به صورت گسترده اخبار وکالت دادن به ربع پهلوی را منتشر می‌کنند، سعودی اینترنشنال از این خط پیروی نمی‌کند و در این باره سکوت کرده و یا را بی طرف جلوه می‌دهد.

اختلافات بین ضد انقلاب تنها بر سر رهبری نیست و این گروهک ها از اساس با هم مشکل دارند و مانند قطب‌های همنام آهنربا یکدیگر را دفع می‌کنند، این را می‌توان در دعوای بین حامیان این گروهک‌ها با یکدیگر دید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. کمدی قرن

  2. کمدی برتر قرن

  3. واقعا که
    گیریم که از نسل سلجوقی هستی،اونا که از ما بیشتر به مراسمات مذهبی شون اهمیت میدادن
    عاقبت شیشه زدن و مست بودن

  4. 😂😂همرو از رو میخوند چق احمقه یارو خیلی خندیدم

  5. یه متن ساده رو از رو نمیتونی بخونی اونوقت ادعای پادشاهی ایرانشهـــر بـــزرگ رو داری؟؟؟از موتوری نگیرین توروخدااااا😂😂😂😂😂

  6. عاقبت جنس از موتوری گرفتن 😂😂😂😂😂😂

  7. سلسله سلجوقی ایرانی نیستند این بازی شاهزاده ها چیه ای کاش یکی پیدا بشه مشکل ما روحل کنه پادشاهی پیکش توی تاریخ ایران کدوم سلسله بدون خواست مردم اومد سر کار جای این بازی ها به خواست مردم توجه کنید

  8. کورش سامان سینا

    مامور وزارت اطلاعات است برای مسخره کردن سلطنت طلبان و ترکها آمده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *