دانلود کامل شب آهنگی بابک جهانبخش بدون سانسور حامد آهنگی

دانلود کامل شب آهنگی بابک جهانبخش بدون سانسور حامد آهنگی

دانلود کامل شب آهنگی با حضور بابک جهانبخش بدون سانسور حامد آهنگی با کیفیت اصلی و پخش رایگان را در این صفحه مشاهده نمایید.

مهمان قسمت 6 شب آهنگی بابک جهانبخش خواننده معروف پاپ بوده که با شوخی های حامد آهنگی حسابی به دردسر افتاد.

دانلود کامل شب آهنگی بابک جهانبخش

برنامه شب اهنگی که توسط حامد آهنگی اجرا میشود از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و هر قسمت یک چهره سرشناس و محبوب مهمان این برنامه خواهد شد که با او به گپ و گفت و شوخی پرداخته میشود که این قسمت بابک جهانبخش مهمان این برنامه بود که حواشی جالبی را به همراه داشت.

گفتنیست برنامه شب آهنگی یکی از محصولات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از 11 فروردین 1400 عرضه شد و حالا فصل سوم را تجربه میکند.

این برنامه توسط حامد آهنگی کارگردانی ، تهیه کنندگی و اجرا میشود و از سلبریتی های مطرح کشور دعوت به عمل اورده و با آنها به گفتگوی صمیمانه و طنز میپردازد.

دانلود کامل شب آهنگی بابک جهانبخش بدون سانسور حامد آهنگی

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در یکم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در شهر بوخوم آلمان متولد شد پدر پدر و مادر بابک جهانبخش هر دو ایرانی هستند ولی پدر او به علت ادامه تحصیلات و آلمان رفته بود و بابک جهانبخش در آلمان متولد شد نام اصلی او در شناسنامه علی است ولی او را با نام بابک می شناسند.

بابک جهانبخش از دوران کودکی و از ۵ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد او بعداً به صورت جدی تر موسیقی های شرقی را دنبال می‌کرد او مدرک تحصیلی خود در زمینه صداگذاری را از مدرسه موسیقی آلمان دریافت کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *