دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا در برنامه شباهنگی (پخش انلاین رایگان)

دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا در برنامه شباهنگی (پخش انلاین رایگان)

دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا در برنامه شباهنگی کیفیت عالی و دانلود رایگان قسمت 19 برنامه شب آهنگی با حضور سحر زکریا بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون امشب سه شنبه 30  فروردین 1401 همراه پخش انلاین را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا در برنامه شباهنگی (پخش انلاین رایگان)

دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا

سحر زکریا  بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که در چند سال اخیر حسابی کم فعال شده است و بیشتر در فضای مجازی با صحبت های جنجالی حاشیه سازی میکند در قسمت ۱۹ برنامه شباهنگی حضور پیدا کرده است و با حامد آهنگی گپ و گفت جذاب و طنزی داشته است .

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت عالی

سحر ذکریا که با سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید بعد از چند سال حضورش در بازیگری کمرنگ شد و به انتقاد از مهران مدیری پرداخت  که چرا به او دیگر پیشنهاد بازیگری نمیدهد حالا این بازیگر مهمان برنامه شباهنگ این شده است که یکی از برنامه های جذاب و پرطرفدار می باشد.

این برنامه در دو فصل تولید شده است فصل اول آن در دو فصل عرضه شد که به دلیل استقبال زیاد از آن در فصل دوم نیز تولید گردیده است حامد آهنگی کمدین سرشناس و محبوب کشورمان کار اجرای این برنامه را برعهده دارد به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را دانلود کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سحر زکریا اخه ادمه که دعوت کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *