شتر خمپاره انداز را ببینید امکانات عجیب ارتش هند همه را شوکه کرد

شتر خمپاره انداز را ببینید امکانات عجیب ارتش هند همه را شوکه کرد

ارتش هند از شتر خمپاره انداز رونمایی کرد با اینکه امکانات مبتدیانه ای به نظر میرسد اما در شرایط خاص میتواند بسیار کاربردی و نجات بخش باشد.

ارتش هند از شتر خمپاره انداز رونمایی کرد

شتر خمپاره انداز را ببینید امکانات عجیب ارتش هند همه را شوکه کرد

هندوستان از روش های سنتی نیز برای ارتش استفاده میکند تا در صورت لزوم نبود سوختی ماشینی از حیوانات برای جنگ استفاده کنند و همچنین در بسیاری از شهرهای این کشور امکانات پیشرفته جنگی وجود ندارد و ار حوانات محلی میتوانند به برای حمل و نقل وسایل جنگی استفاده کنند.

همچنین ببینید:

لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند کیست

هندوستان یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان را دارد که دارای امکانات بسیار پیشرفته ای است این کشور به سلاح های اتمی نیز دسترسی دارد و به همین دلیل است کمتر کشور ابرقدرتی به این کشور زورگویی میکند.

ارتش هندوستان مجهز به امکانات بسیار زیاد جنگی است این کشور بعد از خارج شدن از استعمار انگلیس سعی کرده توان ارتش خود را افزایش دهد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. محمود دوراندیش

    آفرین بر ارتش هند که از شکستهایشان درس گرفتند .
    نادر شاه افشار با استفاده از شتر بر لشکر هند که سواره نظام شأن فیل بود و از آتش میترسید پیروز شد . فیل ها بعد از دیدن شترهای سپاه نادرشاه که بر پشتشان آتش و هیمه بود به عقب برگشتند و با زیر پا گذاشتن و له کردن پیاده نظام که در عقب فیلها حرکت می‌کردند ، بدون هیچ خونریزی تا درون کاخ شاه هندوستان پیش رفت و کوه نور و دریای نور را برای ایرانیان به غنیمت گرفت که هنوز درصدی از پشتوانه پولی کشور هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *