نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر رشیدپور + سایت

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر رشیدپور +فیلم

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر رشیدپور + سایت برنامه سیم آخر را در این صفحه مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر

رضا رشیدپور در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود با یک برنامه مسابقه ای به نام سیم آخر حضور یافته است که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است برنامه ای که بدون شک بیننده های بسیار زیادی را خواهد داشت.

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر رشیدپور + سایت

این برنامه توسط آقای محمدرضا رضائیان ساخته شده است و تهیه کنندگی ان را هم خود ایشان بر عهده دارد که در اواسط آبان ماه بر روی آتن رسانه ملی رفت و مورد استقبال قرار گرفت.

قبلا نام این برنامه بمب بود که گویا در دقایق آخر پخش تصمیم به تغییر نام برنامه گرفته شد و به سیم آخر تغییر یافت.

بعد از پخش مکرر آنانوس آن در تلویزیون تبلیغات بسیار خوبی برای این برنامه شد تا بیننده های زیادی به دست اورد.

سیم آخر یک مسابقه اطلاعات عمومی است، یک تیم سه نفره باید سعی کند با پاسخ صحیح به سوالها سیم آخر هر مرحله را خنثی کند و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود کند. در هر قسمت چند تیم سه نفره به شکل جدا شرکت می کنند، رقیب هر تیم سه نفره ۷ سیم آخر مسابقه است که باید سعی کنند در هر مرحله با پاسخ صحیح به سوال مربوط به هر سیم آخر آنها را خنثی کنند.

سوال هر سیم آخر به شکل چند گزینه ای است و فقط یکی از گزینه ها نادرست است یعنی هر سوال این مسابقه چند پاسخ صحیح دارد و فقط یک پاسخ نادرست حداکثر مجموع امتیاز ها تا مرحله ششم ۲۵,۰۰۰ امتیاز ودر مرحله هفتم مگاسیم آخر به ۱۰۰,۰۰۰ امتیاز می رسد. هر ۱,۰۰۰ امتیاز معادل ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر جایزه معادل ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

شرایط شرکت کنندگان برای مسابقه چیست؟

 

۱. شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه بمب، باید در مسابقه های انتخابی بمب بر اساس ارائه های هفتگی شرکت کنند.

2. هر هفته 5 ارائه آگاهی محور کوتاه در حوزه های مختلف از شبکه سوم و اپلیکیشن روبیکا پخش می شود. در این ارائه ها، یک چهره علمی فرهنگی دانشگاهی یکی از موضوعات مختلف دنیای علم و فرهنگ و هنر و … را به زبان ساده برای مخاطبان عمومی توضیح می دهد .

۳. هر شب بر اساس این ارائه که فیلم آن قبلا پخش شده و در اختیار شرکت کنندگان است، یک مسابقه

۱1 سوالی در زمانی مشخص به شکل آنلاین برگزار می شود .

4.  هر ده سوال سه گزینه ای از موضوع ارائه انتخاب می شوند ولی ممکن است پاسخ بعضی سوال ها لزوما در ارائه توضیح داده نشده باشد و بر اساس اطلاعات عمومی مرتبط با آن موضوع باشد.

5. در صورت پاسخ اشتباه، شرکت کننده از دور مسابقه آن شب حذف می شود و فقط امتیاز تا آن سوال رامی گیرد.

6.  کسانی که در پنج مسابقه هر هفته بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله مصاحبه حضوری برای شرکت در مسابقه بمب می شوند .

۷. برای کسانی که هر هفته پیوسته در مسابقه انتخابی شرکت می کنند، در دوره هایی مشخص بر اساس امتیاز  مجموع برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می شود.

8. شرکت کنندگانی که مرحله مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سر بگذارنند، برای حضور در مسابقه باید یک تیم سه نفره معرفی کنند)دو نفر علاوه بر خودشان( .

۹. اعضای تیم باید این شرایط عمومی را داشته باشند:

•  سن همه اعضای تیم باید ۱۷ سال به بالا باشد.

•  در صورت حضور آقایان و بانوان، حداقل یک محرم در تیم حضور داشته باشد .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. الهام احمدی

    به نظر بنده بهترین روز برای روز پسر روز شهادت پسر جوان و شجاع علی لندی است ممنون از برنامه خوب شما

  2. اهنگ خاطره انگیز اهنگ اقای امین حبیبی اون که یه وقتی تنها کسم بود تنها پناه دل بی کسم بود تنهام گذاشت رفت از کناره از درد دوریش من بی قرارم

  3. محمد دضا رنجبردار

    باسلام عرض ادب در خصوص تناقض رفتاهای روز مره نمی دانم علت درغ کفتن و تبلیغات فروشگاه رفا در خصوص خرید وبیان تخیف دروغی به چه قیمت وگویا در مملکت گه این همه از راستی ودرستی صبحت میشه گویا برای خالی گردن جیب این ملت ساده لو میباشدگرچه حرف زیاد .
    .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *