شهاب حسینی الان کجاست و چه میکند؟ +عکس جدید همسرش

شهاب حسینی الان کجاست و چه میکند؟ +عکس جدید همسرش

شهاب حسینی الان کجاست و چه میکند؟

شهاب حسینی و همسرش در اسفند 1402 در اکران خصوصی فیلم «نویسنده مرده است» در پردیس چارسو تهران حضور یافتند.  فیلم سینمایی نویسنده مرده است، نوشته آرش عباسی و به کارگردانی شهاب حسینی در آمریکا و با حضور بازیگران آمریکایی ساخته شده است.

شهاب حسینی الان کجاست و چه میکند؟ +عکس جدید همسرش

حسینی یکی از شاخص‌ترین ستاره‌های برخاسته از قاب تلویزیون است. ستاره‌ای که حضور در مقابل دوربین را با اجرای تلویزیونی آغاز کرد و خیلی زود با سریال‌هایی همچون «پس از باران» و «پلیس جوان» تبدیل به یک ستاره شد. در ادامه مسیر حرفه‌ای هم سریال‌هایی همچون «مدار صفر درجه» یا «شوق پروایز» جایگاه او به‌عنوان یک ستاره تلویزیونی را تثبیت کرد.

او نقش جوانی رهی را بازی کرده است و این یعنی در فصل دوم «سرزمین مادری»‌، شهاب حسینی محور روایت و بازیگر نقش اصلی بوده است. بعد از علی شادمان که در فصل اول حضوری درخشان در ایفای نقش دوران نوجوانی رهی داشت، حالا شهاب حسینی هم تصویری ماندگار از این کاراکتر در دوران جوانی‌اش خلق کرد. جوانی آرمان‌گرا که «ایران» برایش مسئله است و سودای برقراری «عدالت» در سر دارد. در راستای همین دغدغه‌ها پای او به مبارزات انقلابی هم باز می‌شود. نقش‌آفرینی شهاب حسینی در فصل دوم به پایان رسید و با شروع فصل سوم، آرش مجیدی ایفاگر نقش رهی در میانسالی خواهد بود.

شهاب حسینی الان کجاست و چه میکند؟ +عکس جدید همسرش

از شهاب حسینی هیچ چیز بعید نیست. کارنامه فعالیت‌های او تصمیم‌های غیرمنتظره کم ندارد، اما آنچه از فعالیت‌های سال‌های اخیرش برمی‌آید، به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی‌اش بر شبکه خانگی است و فعلا در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون قصد فعالیت جدی ندارد. حداقل می‌توان گفت در آینده‌ نزدیک، امیدی به بازگشت او به قاب تلویزیون نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *